Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Monty Show's "No Mercy"

Ziet er lekker uit, laatste deel ook met alle geduld afmaken en het wordt een heerlijk rokertje.

Comment

Views: 49.943 nog eentje er bij van mij

Comment

Ziet er heel goed uit en zal wel lekker smaken ook
        Ben toch benieuwd naar het totaal

Comment

Views: 50.054 dat ging snel

Comment

tis je weer s gelukt monty
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

P1070031.jpgP1070032.jpgHigh again,

Daar staat ze dan. Kaal geplukt en op blote voeten in een donker hoekje haar bladgroen op te vreten. Zielig he.

P1070030.jpg P1070036.jpg

P1070037.jpg P1070038.jpg

P1070040.jpg P1070054.jpg

P1070062.jpg P1070047.jpgP1070046.jpgP1070044.jpg

Comment

ziet er weer heel erg lekker uit
                master monty ..

grtzz birdie.. xx

Comment

Lekker wietje, krijg er onmiddelijk zin in
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Resident in Tenerife, Spanje.
                    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

- Waarom hang je ze niet ondersteboven en nog beter, waarom staat ze nog in aarde en al?
                      - Is deze dame trouwens geklieft geweest of heeft een of andere techniek ervaring om budproductie te verhogen?
                      - Waarom zit er een buis in je aarde?
                      - Waarom hang je ze niet ondersteboven en nog beter, waarom staat ze nog in aarde en al<---Klik
                      - Is deze dame trouwens geklieft geweest of heeft een of andere techniek ervaring om budproductie te verhogen
                      - Waarom zit er een buis in je aarde?

Daar had ik dat al uitgelegd.

Maar kan het nog wel eens proberen.

Ze hangt nog niet ondersteboven omdat ze nu nog gewoon, twee tot drie dagen, donker staat voor de oogst. Ze is dus nog niet geoogst!
                      Maar ze ziet de bui wel al hangen hoor, denk ik, en dat is nu juist de bedoeling.

Ik heb haar de schoenen uit getrokken om haar nog wat te pesten en om de kluit uit te laten drogen. Ze zal haar huidmonden gaan sluiten om te voorkomen dat ze verwelkt. In het donker word en geen nieuw bladgroen aangemaakt en het bestaande breekt af. Tijdens deze twee a drie dagen donker breekt er dus al heel veel bladgroen af terwijl de afbraakproducten nog netjes worden afgevoerd. (Blancheren)

Je kan de pot gerust van je kluit trekken als die goed doorworteld is. Ook als je bijvoorbeeld overwaterd hebt dan trek gerust de pot tijdens de nacht van je kuit. Het droogt dat veel sneller weer op.

Morgen of overmorgen, al naar gelang de kleur van de trichomen, schud ik dan de aarde van de kluit en spoel de rest met water uit en schoon en hang deze plant dan met wortel en al op de kop.

Het beoogde doel is langzaam drogen en afsterven.
                      Doordat ik het blad zoveel mogelijk met bladsteel en al eraf heb geplukt heb en de wortel laat zitten, zijn er weinig open wonden of snijvlakken van schaar waarlangs water zou kunnen verdampen.
                      Als je vers knipt dan maak je heel veel oppervlakte en open wonden waarlangs vocht uit de bud kan verdampen tijdens het drogen. Deze redelijk kleine plant met open structuur en de enorme bud/blad ratio leent zich er ook voor . Het plukken was zo gepiept.

Nu moet dus alle vocht in de plant verdampen via de huidmondjes van het topblad wat er nog zit. Alle plantsappen gaan dus nog van wortel en stam en steel naar je buds alvorens het kan verdampen. Hierdoor duurt het drogen langer. dit heeft als voordeel dat de bladgroenafbraak meer tijd krijgt en alles gelijkmatiger droogt. Allerlei plantprocessen gaan nog door de eerste tijd.

Ik droog niet alles zo hoor ik knip ook wel gewoon de toppen vers en droog dan op een net of aan de lijn. Het is ook afhankelijk van de plant, vorm, grote, de ruimte die je beschikbaar hebt natuurlijk en tijd ghehe.

Het is best allemaal omslachtig en de doorsne droogmetodes vers geknipt en binnen eenweek of twee is ook gewoon goed hoor. Maar 3 dagen onder de lamp gedroogde wiet dat proef je wel degelijk.
                      Last edited by monty; 5 April 2012, 16:22.

Comment

Re: Monty Show's &quot;No Mercy&quot;

ziet er een mooi oogst uit man grt

Comment

damn M

daar vald ni veel op te zeggen he , behalve wat een Vet resultaat

netjes hoor , en veel geluk met het drogen .

groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Weer heel erg bedankt voor die prachtige uitleg. Inderdaad, 2 van de 3 kon ik zo zien in het topic maar het wortel-gedeelte had ik niet goed begrepen.

Nu dus wel, bedankt!
                            Resident in Tenerife, Spanje.
                            3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

he monty ziet er very nice uit en dat ze je dadelijk mag smaken.

grt vapo

Comment

Oehh mooie dikke toppe!
                                16x Amnesia onder 600W
                                Mooi in volle bloei!!

Comment

Bezig...
                                X