Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Monty Show's "No Mercy"

    wat ziet het er weer strak uit monty echt leerzaam mooi verslag hoor hou ze groen mont.blijf je volgen gr vapo

    Comment


      #62
      Re: Monty Show's "No Mercy"

      Yeah rght

      Comment


        #63
        Re: Monty Show's "No Mercy"

        gaad wel weer goed komme die blaatjes grt

        Comment


          #64
          Re: Monty Show's "No Mercy"

          Nau,... denk van niet flip die schade hersteld niet meer het blad is nu zo, niet dat dat erg is dat blad heeft zijn functie vervult, energie maken voor de wortelzetting, Dat die nu zo uit ziet agjah, wie veegt. uiteindelijk zou de plant dit blad toch offeren , enigste nadeel bij een gezond onderblad zet de plant daar ook afvalstoffen in weg alvorens ze het geheel leeg trekt en offerd.
          Last edited by monty; 8 February 2012, 05:00.

          Comment


            #65
            Re: Monty Show's "No Mercy"

            P1040803.jpgP1040804.JPGHigh again,

            Zijn we weer met wat beeldmateriaal en verhaal van de No Mercy Dubble Funs.

            De twee voorlopers van de eerste batch blijven hun blad opkrullen en gebobbeld blad maken. Ik heb ze al eens verplaatst omdat ik denk dat ze last van trek hebben en de lamp hangt zeker hoog genoeg. De 250 HPI hangt op 40 cm en me temp is 25 tot 26 graden. LV zit ook nog steeds tussen de 40 en 60 % dus dat zou eigenlijk allemaal prima moeten zijn. Ik zuur momenteel me kraanwater niet af misschien toch verstandig om dit toch eens te gaan doen.
            Het vreemde plantje maakt ook nog steeds geribbeld blad aan maar ik denk dat daar meer een genetische oorzaak ten grondslag ligt. Zolang er plek is
            mogen de vreemde eenden in de bijt gewoon lekker blijven staan.













            toppen voor een scrog..jpgDe twee voorlopers waren aan node 5 begonnen dus die heb ik terug getopt naar node 3. de onderste vertakking heb ik weg genomen. Ik heb dus een heel vroege top toegepast waarbij ik node 4 die aan 't uitvouwen was met daarin opgesloten node 5 in zijn geheel heb weg gehaald. Lijkt dus meer op een tussenvorm tussen terug toppen en fimmen.



            P1040806.jpgP1040810.JPGApicale_dominantie.jpgP1040828.jpgP1040824.JPGHierbij valt te vermelden dat je start-pot-grote en de gesteldheid van je wortelstelsel een belangrijke rol heeft. Een zaailing die in een relatief grote pot start heeft veel plaats om zijworteltjes te maken en er ontstaat een uitgebalanceerde diepte- en breedtegroei van de wortelkluit waarbij de plant een optimaal contactoppervlakte kan aanmaken tussen worteltoppen en het medium. Hoe meer worteltoppen, hoe beter de cytokinineproductie, en hoe meer en beter de zijtakken gevormd worden na het toppen van de plant.










            P1040831.jpgTot mijn verbazing ontdekte ik bij een van de twee getopte planten reeds iets wat op mannelijke voorbloei lijkt. Het is nog maar heel pril en maar een milimeter groot maar dit lijkt toch sterk op beginnende mannelijke voorbloei. Ik laat de plant nog even staan om er nog wat foto's van te schieten als het allemaal wat duidelijker is en om wat mee te experimenteren kwa fimmen en toppen.



            P1040838.jpgP1040837.jpg




            Last edited by monty; 8 February 2012, 04:59.

            Comment


              #66
              Re: Monty Show's "No Mercy"

              zo de tering(sorry voor het wordt) monty de wandelende encyclopedie haha waar haal je het verdaan haha mooi hoor en leer zaam.maar zeker raar die gekrulde bladeren ken ik ook niet.maar zal wel goed komen.hou ze groen gr vapo

              Comment


                #67
                Re: Monty Show's "No Mercy"

                gaat lekker zeg leuke kleuters hebt u ben eens benieuwt wat het wordt als ze volwassen zijn

                ik blijf het volgen toppie Mister M
                sigpic

                Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                Comment


                  #68
                  Re: Monty Show's "No Mercy"

                  Dit is toch duidelijk man steeltje balletje maar normaal heb je die toch aan de linkse en rechtse kant van de oksels of vergis ik me
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                  sigpic

                  Comment


                    #69
                    Re: Monty Show's "No Mercy"

                    Ik heb ze tussen me benen hoor.
                    Last edited by monty; 8 February 2012, 04:35.

                    Comment


                      #70
                      Re: Monty Show's "No Mercy"

                      lol

                      hahahaha
                      sigpic

                      Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                      Comment


                        #71
                        Re: Monty Show's "No Mercy"

                        Weer zeer mooie foto's en verdere vervolg
                        sigpic

                        Comment


                          #72
                          Re: Monty Show's "No Mercy"

                          Ook deze ga ik volgen zoals gewoonlijk subliem monty

                          Grtz

                          Comment


                            #73
                            Re: Monty Show's "No Mercy"

                            mooie het selectie proses gaat begingen

                            netjes hoor wel beetje jammer dat het een man is had gehoopt dat de banaan had gewerkt
                            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                            Comment


                              #74
                              Re: Monty Show's "No Mercy"

                              Lol man, ik heb die originele citrals nog gekweekt...wat een intens lelijk ding was dat zeg.. maar rookbaar -oei, wat een feest-
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                #75
                                Re: Monty Show's "No Mercy"

                                Deze ga ik natuurlijk ook mee volgen .

                                Succes!

                                Comment

                                Bezig...
                                X