Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monty Show's "No Mercy"

    Die zijn goed ophang monty

    Het zijn rolmodels voor je kleintjes ^^
    sigpic

    Comment


      Re: Monty Show's "No Mercy"

      MOOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      grtzz Ullys
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

      sigpic

      Comment


        Re: Monty Show's "No Mercy"

        dit gaat goed komen.gaat lekker zo mont.nice

        Comment


          Re: Monty Show's "No Mercy"

          P1050467.jpgP1050459.jpgHigh again,

          Jaman ze zijn de vijfde versnelling in geschoten die dames
          wee bladharten ertussen zitten. Ik knies er niet om hoor vind zulke afwijkingen reuze leuk om te ontdekken en denk dat vele ze in hun planten hebben maar ze niet eens opmerken. Zou me niks verbazen als deze dames er ook nog een bladbudje uitpersen. P1050472.jpgVoor de rest staan ze er dus trak bij al schijn ik gister iets te gretig met de jane 1 geweest te zijn aan de wat wittige bladpuntjes te zien. Ik laat ze na hun flinke drinkbeurt van gister morgen even lekker zondagen P1050447.jpgeven geen Monty en lekker in de pyjama blijven hangen en wat opdrogen, potten nog erg zwaar oeps scheutje te veel, hihihi. Maandag kunnen ze dan week twee van de zichtbare bloei volle pattat weer induiken.


          Grtz.

          Comment


            Re: Monty Show's "No Mercy"

            begind weer lkkr vol te komen he M :p

            tevens zien de damens er weer netjes uit op een paar bladrandjes na !! maar ja had ni anders verwacht van je

            in ieder geval doe zo verder , en we kijken met plezier verder mee he

            groetjes en keep it green !!
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              Re: Monty Show's "No Mercy"

              he mont ik heb ook een rare plant er tussen zitten maakt uit zich zelf twee hoofd toppen aan dus ken dat haha.

              Comment


                Re: Monty Show's "No Mercy"

                Dat heb ik ook wel eens gehad die topte zich zelf zo leek het. Deze plant maakte toen ook in de grote bladeren twee hoofdnerven aan hier en daar of eerst een hoofdnerf die zich dan vertakte in twee.

                Comment


                  Re: Monty Show's "No Mercy"

                  lekker man ze zien er weer goed uit he grt

                  Comment


                    Re: Monty Show's "No Mercy"

                    P1050516.JPGP1050511.jpgHigh Again,

                    Vanavond sluiten we week 1 van de zichtbare bloei af van de 3 dames van dubbel plezier.
                    Morgen beginnen ze aan week twee.

                    Tot mijn verbazing trof ik reeds gigantisch veel beginnende, hars aanmakende, trichomen aan op de topblaadjes maar ook op de grote bladeren! . Hier was gister nog helemaal niks van te zien en vandaag glinstert het spul reeds, Yeuh. Tot nu toe doen ze hun naam eer aan: "Dubble Fun - The Quick One".



                    P1050491.jpgP1050487.jpgDe top opbou gaat tot nu toe in een razend tempo en ze maken zoveel calixen en pistels na elkaar aan dat ze lijken te vergeten dat ze ook af en toe een topblaadje moeten aanmaken, ghehehe. Hier en daar zie ik een minuscuul topblad. Misschien is ze daarom wel begonnen met trichomen aanmaak op het fanblad, lol. Ben echt benieuwd wat week 2 en 3 van de zichtbare bloei op die Sweet Jane 1 en de vleermuissjit gaat geven.

                    Hoeveel voordeel ze bij de co2 tabletjes hebben kan ik moeilijk inschatten. Hoe ik die co2 tabletjes nu het beste kan gebruiken als je met een gietertje werkt en veel van onder water geeft is me eigenlijk ook nog steeds niet duidelijk. Ze zouden voor een uurtje of 6 extra co2 in het water vasthouden. Monty watert echter maar sporadisch zo om de 2 a 3 dagen. dus als die 6 uur verstreken zijn dan zullen ze er voor de rest waarschijnlijk maar weinig baat bij hebben.

                    P1050484.JPGP1050482.jpgVan de 4 kleintjes die van kiem af aan op 12/12 staan vertoont er 1 duidelijke vrouwelijke voorbloei,,, jottum. Twee echter dragen flink wat ballen en als ik me niet vergis is de kleinste van het stel ook een man . Kleine hoop nog maar vrees dat we dus met 4 gezonde dames verder gaan en de freakey bonsai plant.

                    P1050513.JPGHet bonsai mutantje heeft naast dat ze enorm gebobbeld blad vertoont, ontzettend last van claw-stand van het blad. De rest van de planten gelukking niet meer dus echt druk maak ik me om die bonsai niet. Ik vind het wel grappig om te volgen wat ze doet en ik ga haar proberen nog wat vreemder te laten groeien door lst , snoei, knak, klief en andere kwelmethodes. eens een gemeen plannetje voor haar bedenken grin.








                    P1050509.JPGP1050505.JPG
                    P1050493.JPGP1050495.JPG



                    P1050489.jpgP1050488.jpg
                    P1050497.jpgP1050510.jpg


                    Grtz.
                    Last edited by monty; 19 February 2012, 22:56.

                    Comment


                      Re: Monty Show's "No Mercy"

                      Nice monty, zeer snel die double fun week 1 en al hars, heb ik nog nooit gezien.
                      Mooie foto's ook...

                      Grtz

                      Comment


                        Re: Monty Show's "No Mercy"

                        P1050532.jpgswastika3.jpgHigh again,

                        FF kort wat beeldmateriaal van de bonsai die ik in een Sawstika heb gebogen , Het levenswiel of zonnenrad. Niet te verwarren met het hakenkruis dat is ontstaan nadat Hitler een boek over india gelezen had. Een rad als vruchtbaarheidssymbool. In de zonnecultus is het
                        zonnerad het symbool van leven en geluk. Het zonnerad is waarschijnlijk overgenomen uit de Noorse mythologie, waar het bekend stond als het wiel van Wodan.
















                        Verder heb ik de twee dames van de 4 kleintje, jaha toch 2 dames van de 4 , verpot volgens de Pot op Pot methode. Toen ik de mannetjes eruit gehaald heb, heb ik die eerst eens voorzichtig uit hun pot gehaald om hun kluiten eens goed te bekijken.
                        Hierbij viel me op dat deze beide een lange penwortel naar onder maakten en dat ze onderin de pot een maar heel matig vertakte drinkwortels hadden aangemaakt. bovenin was de penwortel nauwelijks vertakt en maar heel weinig afzet wortels. Ik denk deels door het vele van onder water geven maar deels ook door het geforceerd in bloei trekken door ze meteen op 12/12 te gooien. Dit zette me aan het denken. De kluiten van beide heren vielen bijna vanzelf uit elkaar en ik had geen zin in veel wortelschade bij die twee dames. Verder zit ik door de gefaseerde zaai beurten met hoogteverschil wat ik zo veel mogelijk wil beperken. Toen viel me de pot op pot methode weer in waar ik wel eens iets over gelezen had. Mogelijk dat het matige wortelstel en de eraan inherente matige wateropname er mede verantwoordelijk was voor de claw-stand van het blad in de eerste week.

                        De Pot op met de pot.
                        - Eerst knip of snij je de bodem uit de pot om deze vervolgens boven op, een reeds met aarde gevulde, maatje grotere, pot te zetten.
                        Deze had ik, zoals al me 11 liter eindpotten, voorzien van een laag hydro-korrel en drainageslang waarop de "Now Mersy" aarde komt.
                        - Maak in het midden een kuiltje waar de, nu bodemloze pot, zoon 5 cm diep in kan. Je kan het beste wat aarde uit het midden tegen de randen duwen en de aarde in de plantkuil zelf zo luchtig mogelijk laten.
                        - Dan zet je voorzichtig de bodemloze pot in de plantkuil en drukt deze pot (enkel op de potrand drukken niet op de aarde), nog een beetje in de grond van de onderste pot zodat de bovenste stevig komt te staan. Je zal dan merken dat de zijwanden van de bovenste, bodemloze, pot zich gemakkelijk een stuk in de nieuwe aarde laat duwen en de kluit zelf zich in het plantgat nesteld en iets los komt van zijn potwanden (omdat je pot taps is he).
                        - Bij mij was de bovenlaad zo rul en droog dat deze vanzelf deze ontstane ruimte opvulde toen de pot in de nieuwe aarde verzonk. maar als je dit met een natte kluit doet moet je dat wel even zelf netjes opvullen met verse grond. Ze zel het fijn vinden zeker als je pot al flink is volgeworteld krijg de nieuwe wortles weer even kans om los vande potwanden te groeien.
                        Alles dus netjes bijvullen en licht aandrukken zodat er geen holle ruimtes ontstaan.
                        - Aansluitend, als alles mooi stevig staat kan je de zaak enigszins aanwateren zodat de grond zich goed zet. Eventueel met iets wortelstimulator erbij.

                        Na deze actie kan weer alles de tent in en heeft een ieder zijn definitieve plek gekregen. Ik heb ze daarna nog een scheut van onder water gegeven omdat de grote dorst hadden. Mijn lekbak staat iets schuin waardoor de waterspiegel achter in de tent bij de grote dames wat hoger komt dan bij de voorste dames die nu ook nog veel minder nodig hebben dan hun oudere zussen. Na een uurtje of twee staat die kan dan weer droog en hebben ze alles op geslurpt.







                        Grtz.
                        Attached Files
                        Last edited by monty; 20 February 2012, 06:57.

                        Comment


                          Re: Monty Show's "No Mercy"

                          mooi verslag weer en deze methode ken ik ook nog niet is intressant om te volgen wat het doet.verder mooi dat je gelukkig nog genoeg vrouwtjes hebt man.en een spacy movie zou er bijna bij gaan trippen haha.en zeker snel man die hash aanmaak.ga zo door mont.

                          grt vapo

                          Comment


                            Re: Monty Show's "No Mercy"

                            lo M

                            weer mooie update van je

                            ivm je damens : die knallen wel :d

                            ivm die manne , dat si wel iets minder , maar ga je ze nu nog melken ??

                            grtz en keep it green
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              Re: Monty Show's "No Mercy"

                              P1050574.jpgP1050575.jpgAhjah kerels horen nu eenmaal bij regular cannabis zaden. 50/50 man vrouw verhouding is bij kleine aant2012_02_20_16_51_47_192.jpgDat vreemde ballen mannetje met schaamblad staat in me woonkamer gezellig bij me vingerplant op de pot. Maar die krijgt nu dus geen nachten van 12 uur meer omdat er hier altijd wel iets van licht aan is in huis. Hierdoor is de balontwikkeling flink geremd geworden maar ik zie net dat er wel een paar ballen open zijn gegaan. Ik zal vanmiddag nog eens wat foto's ervan schieten en wat opvangen. Niet om mee te bestuiven maar om eens goed te bekijken, hihi. zijn ma

                              Cannabis sativa is tweezaadlobbigen. Tweezaadlobbigen hebben per zaad twee kien- lobblaadjes (of "cotylen"), waarin het reservevoedsel, nodig voor de kieming en eerste groei van de jonge plant, zit opgeslagen. Twee zaadlo
                              bbige planten hebben stuifmeelkorrels met drie kiemopeningen.


                              2012_02_20_15_44_43_645.jpg2012_02_20_16_39_50_764.jpg
                              img20.jpegHet stuifmeel word aangemaakt in de helmknoppen van de meeldraden van de open gespongen ballen. De vorming van vrouwelijke sporen gebeurt bij bloemplanten in de zaadknoppen van het vruchtbeginsel. De haploide gametofyten die uit de (1n) sporen door gewone, mitotische delingen ontstaan, zijn in feite minieme plantjes: aan de mannelijke kant het stuifmeel en aan de vrouwelijke kant de embryozakken. Door een aantal delingen ontstaan in het stuifmeel en in de embryozak de eigenlijke geslachtscellen (gameten): de mannelijke spermacellen en de vrouwelijke eicel.

                              pollen-grains-structure2.jpegimg21.jpegpollen-grain-growth-stages.jpegPlanten kunnen niet bewegen, om de spermacellen bij de eicellen van een andere plant te brengen moeten ze vervoerd worden. Daarvoor dient stuifmeel het is niets anders dan een mannelijk gametofytje, dat op reis gaan om de spermacellen naar de eicellen van een andere plant te brengen en zo de bevruchting mogelijk te maken. Pollenkorrels zijn dus essentieel voor de geslachtelijke voortplanting van alle zaadplanten.
                              2012_02_20_16_47_28_133.jpg
                              2012_02_20_16_43_32_763.jpg
                              2012_02_20_16_42_37_726.jpg2012_02_20_16_41_49_937.jpg

                              Het zijn soms net gezichtjes hihihihih.
                              Attached Files
                              Last edited by monty; 20 February 2012, 18:53.

                              Comment


                                Re: Monty Show's "No Mercy"

                                Mannetje, ballen, schaamblad en vingerplant, vulgaire bedoeling lijkt me

                                Comment

                                Bezig...
                                X