Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monty Show's "No Mercy"

    zo man dat ziet er weer top wiet in wording uit man jammie

    Comment


      Re: Monty Show's "No Mercy"

      Nice pix!

      Comment


        Re: Monty Show's "No Mercy"

        02-P1060156.JPGHigh again,

        10-P1060172.jpgWe zijn aan week 6 toegekomen met de oudste dame. Ze heeft vandaag nog een lichte voedingsbeurt gehad maar zal nu enkel nog water en bacto's krijgen en we blijven de co2 tabelleren natuurlijk gewoon gebruiken. Hier en daar wel wat tekortjes en sporen van wat overvoeding maar op zich nog redelijk in conditie. Ik denk nog een dikke week en dan zal ze al heel ver zijn en oogsten we de eerste topjes. De rest laat ik dan nog even staan om nog wat na te rijpen.

        13-P1060175.jpg08-P1060169.JPGDe twee, twee na oudste dubbelfuns hebben inmiddels ook behoorlijke hoofdcola's gemaakt en gaan ook nog super. Ze zijn nog mooi groen op hier en daar wat verbrande tipjes en randjes na.

        14-P1060179.jpg
        12-P1060174.jpg


        07-P1060167.jpg

        01-P1060159.jpg

        04-P1060164.jpg

        03-P1060162.jpg

        06-P1060166.JPG

        De jongste geknakte dames gaan ook lekker ook deze maken inmiddels een flinke hoodtop en de zijtoppen mogen er zeker zijn. Ook hier voorlopig nog geen problemen. De knakken zijn goed genezen en ik laat dat nu gewoon weer eruit groeien. Hun werk zit er op en is aardig gelukt dat boosten van de zijtakken.

        Dik tevreden dus.

        15-P1060186.jpg 09-P1060171.jpg 11-P1060173.jpg
        Attached Files
        Last edited by monty; 17 March 2012, 21:39.

        Comment


          Re: Monty Show's "No Mercy"

          machtig mooi zijn die geworden monty, dat je er veel genot mag van hebben.

          Comment


            Re: Monty Show's "No Mercy"

            Wat een potentiele monster toppen zitten er al tussen, mooi glimmend blad ook

            Comment


              Re: Monty Show's "No Mercy"

              vind die kelken wel vette shit!nice

              Comment


                Re: Monty Show's "No Mercy"

                Hmmmmm dat ziet er smakelijk uit! Ik ben benieuwd naar je rookverslag. Die double funs overweeg ik voor volgend jaar buiten nu ik dit zo zie.
                Hoe gaat het met de ent Monty?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: Monty Show's "No Mercy"

                  Bij de ent ontdekte ik voor gister schimmel op de ent plek dus die heb ik maar gauw uit de tent gedaan en naar de eeuwige marihuana velden gestuurd, jammer . Het was ook meer een oefening dan een serieuze poging. Had sowieso weinig kans van slagen met een klok op 12/12 maar acht was proberen waard. Zal het zeker nog eens proberen maar dan met materiaal in de groei.

                  Comment


                    Re: Monty Show's "No Mercy"

                    Spijtig dat het niet gelukt is, dat maakt de rest niet minder mooi

                    Comment


                      Re: Monty Show's "No Mercy"

                      Zat die schimmel op de entplek of ergens anders? Misschien bij een volgend probeersel wat fenomenal op het watje doen. De zomer komt eraan, dus maanden van probeersels onder perfect groeilicht te gaan straks.

                      Comment


                        Re: Monty Show's "No Mercy"

                        Moet je wel een buiten hebben he, gehe maar thanks voor de tip. en ja zat op de entplek zelf. Ik zal die zak niet vaak genoeg gelucht hebben.

                        Comment


                          Re: Monty Show's "No Mercy"

                          nu alweer bijna klaar gaat snel monty! zien er geweldig uit
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            Re: Monty Show's "No Mercy"

                            2012-03-181.jpg

                            Comment


                              Re: Monty Show's "No Mercy"

                              Nice Monty!!.
                              Weer goed werk geleverd.

                              Jammer van die ent ,maar als je het niet geprobeerd lukt het nooit . Volgende keer meer geluk met enten..
                              Led's grow !

                              Comment


                                Re: Monty Show's "No Mercy"

                                A4855925-AEE5-44E6-B47B-9AAB6B289A93.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X