Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja de oudste is in dag 38 van de zichtbare bloei dat gaat dus nog even duren al is ze wel heel snel gegaan de eerste bloeiweken denk dag of 10 nog en dan word het serieus kijken wanneer we oogsten moeten. Geduld nog dus.
E51C300B-BEB8-4720-87F0-71A0CA51CC74.jpg Goeie spullen vind ik het in ieder geval, mij hoor je niet klagen. De beste kweker zal ik hier zeker niet zijn hoor poepzak. Er zijn hier genoeg mensen met veel meer ervaring, kennis en bewezen verdiensten in de canna wereld waar ik nog veel van kan leren.
Ik zet mijn dames wel altijd zo voordelig mogelijk op de gevoelige plaat, waardoor het vaak veel meer en mooier lijkt dan dat het in werkelijkheid is maar toch bedankt voor de complimenten. P1060265.jpgP1060266.jpgP1060274.jpg
Wat een vette foto's, ben jaloers Gaat lekker met je planten!
Blijf je volgen, succes!
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
Comment