Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monty Show's "No Mercy"

    Achzo. Ja las dat zo gauw even nergens terug, zal wel eens op zoek gaan naar een topic met een dergelijk 'experimentje' zelfde strain wel/niet, ben toch wel benieuwd en heb hier eigenlijk nog eerder voor gekeken.

    Succes en veel plezier in dat geval met het mishandelen van het volgende stel
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

    Comment


      Re: Monty Show's "No Mercy"

      P1060536.jpgHigh again,

      kun je eens iets naast je toppen houden om zo een werkelijk beeld van de grootte ervan te krijgen
      Owke dan Krasi u vraagt wij draaien.
      P1060554.jpg
      Let wel ze noemen me ook wel klein duimpje, hihi

      P1060540.jpg P1060541.jpg P1060551.jpg





      Maar kort door de bocht gemeten en gerekend,.... euhm inhoud van een cilinder is grondvlak x hoogte.
      Grondvlak is straal x staal x pi. Dat word dus op de natte vinger gerekend euhm 3 x 3 x 3,14 x 20 = 565,2. Das dus ongeveer een halve liter wiet per hoofdtop dat maal 4 is 2 liter hoofdtop ze heeft nog 4 zijverkakkingen en boel klein spul onderin dus zal een dikke 3 liter wiet van die plant komen. dat word grotere weckpotten kopen.


      P1060549.jpg P1060564.jpg P1060563.jpg P1060562.jpg

      P1060558.jpg
      Last edited by monty; 28 March 2012, 00:43.

      Comment


        Re: Monty Show's "No Mercy"

        Monty, bij jou is het gewoon niet normaal meer. Je hebt meer bud dan blad in zijn geheel hahaha

        Hoe zit het met de diva die net geklieft is? Al enig verschil gemerkt?
        Resident in Tenerife, Spanje.
        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

        Comment


          Re: Monty Show's "No Mercy"

          Jo monty dat gaat mooi, die toppen zien er rijp uit!
          Had een. Vraagje, jij hebt er een net boven hangen, ik heb ook
          zo'n net gekocht. Maar ik zie iedereen gaas gebruiken met veel kleinere openingen,
          Wat denk jij dat beter werkt? Alvast bedankt en succes!
          Last edited by dikkegek; 28 March 2012, 00:08.
          Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

          Comment


            Re: Monty Show's "No Mercy"

            P1060578.jpg P1060572.jpg P1060585.jpg P1060574.jpg

            P1060580.jpg P1060570.jpg P1060566.jpg P1060576.jpg

            P1060573.jpg P1060582.jpg P1060583.jpg

            P1060588.jpg P1060575.jpg P1060586.JPG

            2012-03-27.jpg

            Woordenloos.
            Last edited by monty; 27 March 2012, 23:28.

            Comment


              Led's grow !

              Comment


                Re: Monty Show's "No Mercy"

                Oorspronkelijk geplaatst door dikkegek View Post
                Jo monty dat gaat mooi, die toppen zien er rijp uit!
                Had een. Vraagje, jij hebt er een net boven hangen, ik heb ook
                zo'n net gekocht. Maar ik zie iedereen gaas gebruiken met veel kleinere openingen,
                Wat denk jij dat beter werkt? Alvast bedankt en succes!
                Dat elastieke net moet je zien als een steunnet. Het heeft het doel om de topzware toppen steun te geven dat ze niet omkiepen. Dit is dus geheel iets anders dan een scrognet dat uit een veel fijnmaziger, stevig gaas bestaat waaronder je je plant laag houd of er plat op vast bind. Enigste functie is dus steun geven. Met 9 potten op 1 m2 zou je iedere plant door een gat kunnen laten groeien en zo die plant ook beperken tot de oppervlakte van die ene maas en zo niet alles kriskras door alkaar te laten vallen in je laatste weken..

                Comment


                  Re: Monty Show's "No Mercy"

                  Haha mooi "kleinduimpje" het zijn werkelijk knotsen, en gaan hun mooie einde tegemoet
                  Zit er nu een zaadje in wiet op de foto`s eronder?

                  Comment


                    Re: Monty Show's "No Mercy"

                    mooie fotokes monty

                    wou dat ik zover was


                    keep it green m8
                    sigpic

                    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                    Comment


                      Re: Monty Show's "No Mercy"

                      mooie toppen monty ik ga een scrogg plaatsen om ondersteuning te geven aan de planten zo kan ik die ook gemakkelijker opbinden
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                      sigpic

                      Comment


                        Re: Monty Show's "No Mercy"

                        Oorspronkelijk geplaatst door krasi View Post
                        Haha mooi "kleinduimpje" het zijn werkelijk knotsen, en gaan hun mooie einde tegemoet
                        Zit er nu een zaadje in wiet op de foto`s eronder?
                        Ja het bonsaiplantje is bestoven met de rareballenmanmetschaamblad. Dat is idd een zaadje in rijping. de calix is reeds opengebarsten en het gaat nu langzaam van groen naar grijsbruin. Het is dus reeds aan't afrijpen dat zaad. over week of twee is dat rijp.

                        Hier en daar heb ik ook een zaadje in de andere toppen van een verdwaalt stuifmeelkorreltje. Ik heb de bonsai dan wel buiten de tent in een andere ruimte bestoven maar het is dan toch bijna onontkoombaar dat je zelf wat stuifmeel terug de tent in sleept via je kleren en handen en wat via de lucht tot in de tent komt. Dit wist ik natuurlijk wel van te voren. Een paar losse zaadjes in een top vind ik geen ramp zolang ze maar niet ram vol zitten. De bewust bestoven bonsai zit wel klets vol zaden.

                        Het is meer een kruis experiment en kwam allemaal toevallig zo uit hoor is dus voor de fun en geen serieuze veredel poging.

                        Comment


                          Re: Monty Show's "No Mercy"

                          Okee, leuk man, ikzelf heb echter ongewenst een bestuiving in m`n ruimte, genetisch herma gevoelig zaad, en door een defect geraakte cli-mate controller getriggerd, bij jou geen sprake van gelukkig.

                          Comment


                            Re: Monty Show's "No Mercy"

                            Ongewenst zwanger is natuurlijk minder.

                            Comment


                              Re: Monty Show's "No Mercy"

                              dat zijn leuke planten dat klieven ga ik ook proberen deze keer

                              Comment


                                2012-03-28.jpg
                                Last edited by monty; 28 March 2012, 22:31.

                                Comment

                                Bezig...
                                X