Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monty Show's "No Mercy"

    Comment


      Re: Monty Show's "No Mercy"

      wow mooie foto's man monty echt he geweldig dat zo te zien echt petje af maar van jou ook niks anders gewend man

      Comment


        Re: Monty Show's "No Mercy"

        03-P1070568.JPG01-P1070554.JPGHigh agian,

        Weer even de laatste stand van zaken m.b.t. de trichoomkleur en de laatste nieuwtjes uit Monty's tentje.

        De achterste dames hebben, na drie dagen niks, een flinke klats te drinken en voeding gehad.

        De oudste, die op water staan zet ik dan even op twee latjes, zodat de jongste wel van onder kunnen drinken. De oudste worden dan van boven bewaterd tot er onder net wat water uit druppeld. Ik flush dus niet in de laatste twee weken. Ik geef ze wel veel water. Zoveel totdat er net wat water onder uit de potten komt. Vervolgens laat ik de potten weer opdrogen in een dag of drie.


        02-P1070563.jpg


        05-P1070573.jpg 06-P1070576.JPG

        07-P1070583.JPG 08-P1070584.jpg


        04-P1070571.jpg 10-P1070592.JPG

        13-P1070595.jpg14-P1070596.jpg

        15-P1070597.jpg11-P1070593.jpg

        09-P1070590.JPG

        12-P1070594.JPG

        Comment


          Re: Monty Show's "No Mercy"

          wijs man, zeker heel mooi geworden allemaal, ga dit verslag nog eens rustig doorlezen, wat een use full information allemaal!!
          Thanks voor 't mooie verslag
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

          Comment


            Re: Monty Show's "No Mercy"

            Echt geweldig die foto's man kan der geen genoeg van krijgen geweldig man

            Comment


              Re: Monty Show's "No Mercy"

              we blijven genieten t'ill the end!!
              sigpic

              Comment


                Re: Monty Show's "No Mercy"

                P1070568.jpgP1070622.jpgHigh again,

                Nog even een paar plaatjes van de toppen die ik jullie niet wilde laten ontgaan en weeral een rariteit in Monty's Show.








                P1070612.jpg

                The Canna Cleavitch!
                De door de rareballenmanmetschaamblad bestoven vreemdebrobbelbladbonsai Heeft een tweeling zaadje gemaakt. Twee zaadjes in 1 calix. Hihi, ze doet haar naam DubbelFun eer aan lol.
                P1070614.jpg


                P1070618.jpg
                P1070624.jpg









































                P1070645.jpg
                Attached Files
                Last edited by monty; 11 April 2012, 09:56.

                Comment


                  Re: Monty Show's "No Mercy"

                  Wat voor camera gebruik je, monty?
                  Resident in Tenerife, Spanje.
                  3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                  Comment


                    Re: Monty Show's "No Mercy"



                    Zou je bij mij op de zolderkamer ook even willen kijken haha!
                    En misschien een ''noob'' vraag, maar in godsnaam hoeveel kilo hangt daar?
                    Hoelang en hoe laat je het zometeen drogen en waar ga je het laten?
                    Last edited by ceBep; 12 April 2012, 16:41. Reden: quote verwijderd, onnodig quoten let erop!
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                    Comment


                      Re: Monty Show's "No Mercy"

                      Weer een mooie run monty met een lekker rokertje als ik zo je toppen bekijk....lekker hoor.

                      Vooral foto 6 is heerlijk.

                      Succes met de laatste loodjes!

                      Comment


                        Re: Monty Show's "No Mercy"

                        Mooi man die tweeling, ik heb wel een aantal keren een tweeling uit een zaadje gehad, of een plant die zichzelf als het ware topte en zo twee dikke stammen en hoofdbudz teweeg bracht, raar is leuk

                        Comment


                          Re: Monty Show's "No Mercy"

                          Zou je bij mij op de zolderkamer ook even willen kijken haha!
                          En misschien een ''noob'' vraag, maar in godsnaam hoeveel kilo hangt daar?
                          Hoelang en hoe laat je het zo meteen drogen en waar ga je het laten?
                          Het ziet op de foto allemaal wat meer uit dan het in werkelijkheid is hoor. de planten zijn maar tussen de 50 en 60 cm groot. Ik heb gefaseerd gezaaid (zie beginposten) en zal dus ook gefaseerd oogsten.

                          P1070515.jpgDe eerst geoogste plant is na een week drogen nu droog genoeg om in de weckpot te gaan om daar verder te curen. Van deze plant kwam een dikke 85 gram die dus nu aan't curen is. Waarschijnlijk droogt het nog iets uit en zal de opbrengst van deze plant rond de 75 gram droog zijn. Van de andere 4 dames verwacht ik ongeveer het zelfde of iets minder. De gehele tent zal dus rond de 300 gram gaan opleveren. Dit is onder 600 wat niet echt een top run dus maar mij hoor je desalniettemin niet klagen.
                          Met iets meer voorgroei had het meer geleverd maar 't is een lekkere rokerd geworden en daar gaat het mij vooral om. Grammen per Watt interesseren me eigenlijk weinig als het kwalitatieve goede wiet is en dat is het zeker. Ik droog gewoon in huis. Zoals je hebt kunnen lezen is de eerste plant met wortel en al op mijn douche te drogen gehangen. Hoe ik de rest droog weed ik nog niet ik denk gewoon op het net en niet int geheel maar alles vers en losgeknipt.



                          Wat voor camera gebruik je, monty?

                          Ik knip met een Panasonic DMX500 de trichoomfoto's neem ik dan 5 x optisch ingezoomd door een 7 x vergrotende loep. Ook dit stond reeds vermeld in het topic, gheheheheh
                          Last edited by monty; 11 April 2012, 23:13.

                          Comment


                            Re: Monty Show's "No Mercy"

                            Helemaal niet mis monty ziet er smakkelijk uit! en vloei en tips genoeg zo te zien

                            Comment


                              Re: Monty Show's "No Mercy"

                              lekkah!!

                              Comment


                                Re: Monty Show's "No Mercy"

                                P1070669.jpgHigh Again,

                                Snel even wat snapshots. En toen was de batterij op
                                P1070672.jpgP1070673.jpg
                                De Jongste twee freules gaan nu ook richting afbloei en maken het nog redelijk goed. Beide hebben een ferme hoofdtop en de zijtoppen mogen er ook wel zijn. Rechts achter lijkt iets voor te liggen op links achter.
                                P1070670.jpgP1070671.jpg



                                De voorste twee kreunen hun laatste dagen gestaagd verder al hebben ze het zwaar. Paar daagjes wil ik het echter nog rekken. Anders zijn die twee laatste ook maar zoo lang alleen.
                                Last edited by monty; 12 April 2012, 16:30.

                                Comment

                                Bezig...
                                X