Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monty Show's "No Mercy"

    Zozo monty de laatste op stok hangen
    prachtige planten in een zeer intressante run!
    op naar die lekkere gedroogde roker ^^
    grtz
    sigpic

    Comment


      Re: Monty Show's "No Mercy"

      ohlalala dat ziet er lekker uit, rookze monty!

      Comment


        Re: Monty Show's "No Mercy"

        Dat zijn lekkere knotsen geworden ouwe, laat het je smaken kerel!

        Weer een top run geweest met een hoop info en lekkere foto's.

        Grtz

        Comment


          Re: Monty Show's "No Mercy"

          Ook de laatste dame is geveld, mooie afsluiting van een prima ronde, chapeau

          Comment


            Re: Monty Show's "No Mercy"

            laat het je smaken m8 en tot het najaar

            grtz vapo

            Comment


              Re: Monty Show's "No Mercy"

              Enjoy Mont... laat het je maar lekker smaken .
              Led's grow !

              Comment


                Re: Monty Show's "No Mercy"

                P1080496.JPG High Again,

                Gauw nog even een paar fotootjes van de als laatst overgebleven zwangere bonsai, hihi.















                P1080486.JPG

                P1080490.JPG

                Comment


                  Re: Monty Show's "No Mercy"

                  !ytnom dgaalseg repus

                  neteorg

                  damn sjiek die twin peaks setting

                  Comment


                    Re: Monty Show's "No Mercy"

                    Moest het even 2 keer lezen van voor naar achter en van achter naar voor, gehhehehehe, lol

                    Comment


                      Re: Monty Show's "No Mercy"

                      Die zwangere bonsai die gaat volgens mij nog veel kweekgenot opleveren als ik dat zo eens bekijk..
                      Led's grow !

                      Comment


                        Re: Monty Show's "No Mercy"

                        Ja die hangt lekker vol met zaden al zullen ze waarschijnlijk niet allemaal rijp worden maar denk er toch wel een heel aantal bruikbare zaden van te kunnen halen. Wat daar dan uit gaat komen blijft natuurlijk een grote verrassing daar en vader en moeder een beetje vreemde plantjes waren.

                        Comment


                          Re: Monty Show's "No Mercy"

                          kierewiet,dat is het hhaha

                          Comment


                            Re: Monty Show's "No Mercy"


                            Zo, de laatste plant was droog genoeg om ook in de curepot te kunnen. Ik knip dan alle budjes van de hoofdtakken los behalve de aller bovenste dikke toppen gaan in hun geheel een klein curepotje in.

                            Deze laatste dame bracht een dikke 75 gram op de schaal wat me ook alweer helemaal niet tegenviel voor zoon relatief kleine plant. Al met al dus een nogal wisselende opbrengst per plant.

                            De oudste plant die twee weken groei heeft gehad
                            bracht 85 gram op,
                            de twee planten met 1 week groei brachten 95 gram en 55 gram op,
                            en de twee 12/12 planten brachten 50 gram en 75 gram op.
                            Alles bij elkaar dus ongeveer 360 gram waar er dan als het helemaal gecured is zoon 300 droog van overblijven schat ik.

                            Op zich geen top oogst voor onder 600 Wat HPS. Deze heeft echter niet altijd op de volle 100 % gedraaid zoals de trouwe lezers weten en ik heb met de 5 planten + de bonsai ook de 1m2 meter oppervlakte niet optimaal kunnen benutten. Hadden er ook 9 kunnen staan maar het lot bepaalde anders. Als ik echter naar de oogst per plant kijk ben ik dik tevreden met het resultaat.


                            Als ik naar de verschillen tussen 12/12 dames en de dames met groei kijk dan moet ik constateren dat de 12/12 dames qua hoogte zeker niet onder deden voor de planten met groei, (deze waren wel getopt of gefimd). Sterker nog ze waren zelfs groter. Ze waren wel veel meer gestrekt en veel minder vertakt en ijler van bouw.

                            De planten met groei waren veel robuuster en de zijtakken waren ook veel beter ontwikkeld. De verschillen in opbrengst zit hem denk ik meer in het feit dat de snelle DF nog veel verschillende feno types laat zien. Of wat groei nu meer opbrengt en het loont valt uit de opbrengst per plant niet echt te zeggen maar zelf neig ik toch sterk ernaar om wel wat voorgroei te geven en te toppen.

                            12/12 viel me helemaal niet tegen maar zelf werk ik dus liever met een laag aantal, wat grotere planten en wat groei.


                            Rookverslagje

                            De dubbelfun rookt zeer mild weg moet ik zeggen heel zacht op de keel. Desondanks heeft ze een heel gepeperde smaak op lippen en tong, echt pittig gekruid smaakje, zeker niet onaangenaam. Zelf puur is het goed te verhapslikken hihi.

                            Het effect is nogal verschillend omdat ik de planten in vroege en late stadia heb geoogst
                            er zitten dus heel high budjes bij maar ook amb
                            er glimmende bankkanonnen tussen. Dat was ook mijn bedoeling.

                            Over de voeding en de aarde en de rest van de spullen van No Mercy;
                            De blubber van kees deed me eerst wat argwanen daar ik een growmix met perliet gewend ben en in het begin leek het er ook wel op dat de plantjes er ook wel iets moeite hadden met de waterhuishouding. Naarmate de kweek vorderde bemerkte ik echter dat de bodemstructuur, naarmate het bodemleven beter op gang kwam, zich ook wat verbeterde en de dames er zich wel happy in voelden.

                            Over de voeding ook geen klagen. Makkelijk in gebruik en goed af te meten door de 1:100 verhouding. Met de co2 tabs had ik iets meer moeite daar ik met een gietertje werk en vaak enkel van onder water geef. Af e
                            n toe ook gewoon vergeten in de gieter te doen ghehe.
                            Negatieve effecten heb ik er in elk geval niet van ondervonden. Hoeveel het geholpen heeft kan ik echter ook niet zeggen.
                            De bacterial werkt volgens mij wel prima.
                            Al met al dus dik tevreden monty met zijn potten weer lekker vol met een uiterst smaakvol wietjes en effecten naar keuze.

                            Nogmaals Bedankt No Mercy voor deze schitterende geste die deze run mogelijk maakte, top.

                            Jullie allemaal bedankt voor de leuke reacties en de enorme hoeveelheid vieuws
                            P1080504.jpg
                            Grtz M0NtY
                            Last edited by monty; 4 May 2012, 07:10.

                            Comment


                              Re: Monty Show's "No Mercy"

                              DAS EEN VOORRAAD

                              LAAT HET JE SMAKEN MONTY.

                              HAMSTEREN

                              Comment


                                Re: Monty Show's "No Mercy"

                                Chapeau mont, mooi verslag en dank voor het vullen van mn curepotten.

                                Smooks

                                Comment

                                Bezig...
                                X