Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Intussen in de kweekruimte...

Eet smakkelijk john!

wegen zou ik achterwege laten want dan weed je namelijk niet hoeveel je gerookt hebt.

Enjoint!
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

Netjes hoor! succes met roken en drogen!
      Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

Comment

Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

Dag 95

Hey,

Vandaag heb ik het voorlaatste plantje geknipt, een Black Jack:

P1040766.JPG

Een klein colaatje aub ober :

P1040767.JPG

Het knipresultaat:

P1040768.JPGP1040769.JPG
        Last edited by DJ Felix; 15 April 2012, 17:15.

Comment

Et c'est fini, gedaan met knippen....

P1040770.JPG

John

Comment

goed gedaan ziet er goed uit
            als ik allepagina's bekijk komt er maar een vraag in mij op:
            Waarom een spiegelkap en geen hamerslag?

succes al voor je volgende ronde

Comment

P1040776.JPGP1040777.JPGP1040778.JPGP1040779.JPG

Toppen (bijna droge) Black Jack

P1040780.JPGP1040781.JPG

vervolg weging:

Pure AK 14 = 24 gram
              Pure AK 01 = 21,5 gram
              C99 12 = 21,5 gram
              C99 09 = 17,5 gram
              C99 04 = 21,5 gram
              C99 03 = 24,5 gram
              C99 02 = 23 gram
              C99 08 = 22,5 gram
              Iced Grapefruit = 19,5 gram

Dit brengt het voorlopig resultaat van 14 van de 16 stuks op 300,5 gram

Grtz,

John007

Comment

Moiie opbrengst John ziet er allemaal very tasty uit.
                Led's grow !

Comment

super opbrengst dan

Comment

De Twee Black Jacks zijn afgewogen. Opbrengst 30,5 gram, eentje 15 en ander 15,5 gram. Geen grote opbrengers maar wel lekkere, speciale keiharde wiet

Grand Total = 331 gram ofwel 0,662gr/Watt (gerekend op 500 Watt, daar ik een combikweek 400/600 gedaan heb)

Ik ben heel tevreden over mijn eerste kweek HPS, maar het kan natuurlijk nog beter en ik hoop volgende keer toch nog wat omhoog te gaan van opbrengst. Jammer genoeg ligt het hier even stil nu wgs reisplannen. Ik zal zeker nog een rookverslagje plaatsen samen met wat bedenkingen over m'n volgend kweekje one of these days...

Grtz,

John007

Last edited by DJ Felix; 27 April 2012, 17:36.

Comment

lekker john rook ze

gr ed

Comment

Leuk verslag john007!! Ook een goede opbrengst voor de 1ste keer onder HPS, ga zo door. Die black Jack is een exceptioneel soort met een singulier smaakje, heerlijk. Ben benieuwd naar jou rookervaring, dus een rookverslagje zou idd leuk zijn.
                        Er zijn nog wel wat opbrengstverhogende veranderingen door te voeren, want aan het meeste materiaal zal het niet liggen! Bij interesse kan je me een PB sturen.
                        Geniet ervan.

Greetz Kitefreak
                        Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                        Blow it and you'll know it!!

Comment

mooi gedaan john, zit wel met een vraagje, die 2 black jacks hebben 1 week gegroeid en zijn dan op 12/12 gegaan in 7L potten en hebben je 30gr opgebracht, ikzelf had een black jack die ook een week groei gehad heeft en dan op 12/12 gegaan is maar in een 4,5L pot maar die heeft me wel 46gr opgebracht die ene black jack, hoe is dat te verklaren of aan wat zou dit liggen??? laat het je smaken john
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

@ 73ed: no worries, we roken ons hier te pletter maar dan wel met lekker 'gezond' zelfgekweekt spul

@ Kitefreak: Die Black Jack heeft me ook aangenaam verrast, inderdaad een heel 'speciaal' soortje... Rookverslagje is in de maak maar de Black Jack vertoont nog zoveel smaakevolutie met het drogen, dus deze staat nog even op de wacht voor een eindoordeel.

@ Peacemaker: Jij bent gewoon veel beter dan mij in 't kweken van BL Jacks Ja man, ik had bij dit kweekje nog niet echt alles in evenwicht, getuige daarvan de 0,62 gr/watt, mijn planten zijn ook een grote week blijven stilstaan tijdens mijn kweekje door grove Ph-fouten en andere sadistische toestanden naar de dames toe

Grtz,

John007

Comment

nou john niet verkeerd voor de eerste ronde netjes hoor en laat het je smaken.

grtz vapo

Comment

@john: denk dat het eerder geluksfactor is dan hoor bij mij want was mijn eerste x dat ik een ronde gedaan had in mijn leven en heb ook een week of 2 stilgestaan door de temperatuur die veel te laag gegaan was, plantjes dronken weinig of niks, wil hier niks verkeerds mee zeggen ofzo he maar vroeg me dat gewoon af dus denk beetje veel geluk langs mijn kant, toch heb je een mooie ronde neergezet john en ben zeker dat je ronde je heel erg zal smaken
                                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
                                X