Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II
Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II
Dag 84 - 12/12 - Dag 58 bloei
Beste topicvolgers,
De kogel is door de kerk! De eerste vier exemplaren zijn geoogst. Twee mooie Pure AK's en twee slungelige kleine C99's zijn niet meer. Deze ronde gaan we nog iets beter knippen dan de vorige keer, dus lekker rustig aan gedaan. Op een regenachtige middag met een biertje op tafel en een klein jointje erbij valt dit reuze mee. Na de foto's zijn de buds verhuisd naar boven in m'n droogrek waar ze lekker in het donker een weekje of twee kunnen drogen.
Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II
Laat je weten of het kliefen heeft geholpen? Dat gaat lekker roken!
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
@ peacemaker & seba: thnx, een rookverslagje komt er zeker nog maar ga ze eerst wat lekker laten drogen om oordeel te vellen.
@ dikkegek: bij twee van de drie gekliefde exemplaren is het verschil duidelijk te zien tegenover een ander exemplaar van dezelfde soort die ik als maatstaf genomen heb.
Dag 85 - 12/12 - Dag 59 Bloei
Er is al lekker geoogst hier de laatste twee dagen, 6 planten zijn geknipt, 2 C99's en 4 Pure Ak's. Het resultaat van dit noeste knip en snoeiwerk :
P1040705.JPGIn het bovenste vak liggen de C99's. Linksboven en eronder is al goed aan het drogen.
In de tent gaan ze voorlopig met z'n tientjes verder onder 400 Watt. Ik denk dat de overige C99's overmorgen en de twee Blackjacks en de Iced GF ten laatste tegen maandag of dinsdag eruit gaan.
Ik ben deze morgen de verlichting gaan uitschakelen en het tentje wat opruimen en omvormen tot droogtent. Na een kleine stofzuig- en schoonmaakbeurt ziet het er nu zo uit :
Binnen een weekje maak ik dan nog wel een verslagje over hoeveel het opgebracht heeft, dit eerste HPS 400/600 Watt kweekje. En wat er de volgende keer anders/beter kan...
Comment