Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

Rookverslag - C99 - Female Seeds
    Type: overwegend sativa - kruising PrincessXCinderella88

Na 8 weken was dit soortje klaar bij mij. Ik had er het meest van in de tent staan en het eindproduct is een schot in de roos
    . Mooie compacte wiet is dit geworden...
    Het is een lekker zoet en fruitig wietje dat zich heerlijk laat roken. Het effect van dit soortje is ideaal als dagwietje. Je kan er lekker sociaal en gefocust bezig mee blijven. Het effect blijft bij mij ongeveer een groot uur hangen. Met het curen wordt dit soortje wel iets minder zoet van smaak.

P1040802.JPG C99.jpg P1040804.JPG

Grtz,

John007
    Last edited by DJ Felix; 7 May 2012, 15:16.

Comment

Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

ziet er zeer lekker uit felix
      Last edited by Medical-Spliff; 12 June 2013, 22:02.
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Rookverslag Pure AK - Female Seeds
        Type: Indica/Sativa - kruising AK48X???

Dit soortje was bij mij een ware snelheidskampioen! In zo goed als zeven weken kon ik de Pure AK's al oogsten. Van de vier soorten die ik staan had heeft deze procentueel het meest opgebracht. In het begin was het absoluut niet mijn favoriet, wat grotendeels te wijten was aan het nog niet helemaal droog zijn. Nu rook ik meer van dit soortje dan van de C99 . Ik vind het zo van dat lekker oldskool-stuff en zo geurt en smaakt het ook lekker aromatisch. Het is een performant wietje die ik eerst gebruikte als bankhanger, potdicht van geweest eerste keren...
        Sinds de Pure AK wat gecured is, heb ik een meer overduidelijke high bij deze. Dus niet alleen maar smaakevolutie maar een evolutie in uitwerking ook. Als ik er een beetje te dikke toeter van rol kan deze wel eens twee uur blijven hangen bij ondergetekende In een paar van de toppen heb ik occasioneel eens een zaadje

Pure AK.jpg Pure AK (2).jpg Pure AK (3).JPG Pure AK (4).JPG

Conclusie: Een aanradertje!

Grtz,

John007

Last edited by DJ Felix; 7 May 2012, 15:40.

Comment

van uitzicht ziet dit wietje er ook wel een oldskool stuffie uit felix wat niet wil zeggen dat het slechtere wiet is ziet er niet zo een opgefokt wietje uit en dat weten weinigen nog te smaken de dag van vandaag maar deze zou deze niet links laten liggen, ziet er echt een smakelijk natuurlijk wietje uit
          Last edited by Medical-Spliff; 12 June 2013, 22:02.

Comment

Rookverslag - BlackJack - Sweet Seeds
            Type: 50/50 Sativa/Indica - kruising BlackDominaXJackHerrer

Na 9 weken was dit soortje klaar bij mij. Zachte, speciale geur. Balancerend tussen zoet, kruidig en wierookgeur.

Krachtig, speciaal wietje dat zich heerlijk laat roken. Het effect van dit soortje is ideaal voor mij om eens lekker te chillen of van de wereld te zijn. Het is meer een soort om in mijn eentje te roken want ik ben er soms 'Far Out' van. Het effect blijft bij mij ongeveer een groot uur tot drie uur hangen, afhankelijk van de gerookte hoeveelheid. Met het curen krijgt de Black Jack bij mij een intensere geur en lekkere, minder scherpe smaak dan na het drogen. Heerlijk genoten van Pink Floyd onder invloed van deze

P1050086.JPG

Grtz,

John
            Attached Files
            Last edited by DJ Felix; 8 July 2012, 22:54.

Comment

laat het smaken felix en is idd een wietje die je far out kan laten zitten, heerlijk
              Last edited by Medical-Spliff; 12 June 2013, 22:03.

Comment

Jummy jummy jummy

Dat zal lekker smaken.

GR

Comment

mooi gedaan, mooi omschreven
                  bedankt voor de info
                  One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Thnx small, het is een beetje de bedoeling van mijn topics dat het interessant is voor zowel mezelf (mbt volgende kweekjes) als anderen
                    Daar doe ik het voor!

Grtz

Comment

Zeer veel info uit kunnen halen, zo ook het verschil met klieven bv. Ik ben dan ook erg benieuwd of de smaak nog beter wordt.
                      Ook mooie fotos, en de combi kweek vond ik als newbie ook erg leuk om te zien.

Nice job, laat het je smaken

Greetz Conus

Comment

Mooi kweekverslag, en als afsluiting nog eens een goed rookverslag.thumbsup.gif
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

mooi verslag hier heb ik veel van geleert bedankt
                          grtzz..

Comment

Blij dat je er iets aan hebt gehad bleeken

Comment

mooi verslag, goed gedaan voor 1e kweek.. op naar meer..

Comment

Bezig...
                              X