Kopie van nieuwe camera1 826.jpgKopie van nieuwe camera1 826.jpgnieuwe camera1 827.jpgnieuwe camera1 827.jpgKopie van nieuwe camera1 824.jpgze zijn van Omni seeds,van de 30 zakte er een naar de bodem van het glas.verder nog niks te melden
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The dark raven returns SiddiH is his name!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: The dark raven returns SiddiH is his name!
bedankt voor de leuke reactiesga de dames voorgroeien in kleine potjes met lightmix,daarna zet ik ze in 11 liter potten met cocco,s.2012 gaat het jaar van de wiet wordenwil ook 45 liter kuipen met cocco,s en per kuip 2 amnees stekken erin opstarten,maar dat is pas volgende weekzie tegewordig bepaalde dingen om me heen,en denk LAAT ZE ZELF MAAR BEZUINIGEN
Comment
-
nieuwe camera1 901.jpgnieuwe camera1 900.jpgde dames hebben veels te nat gestaan,de lamp hangt er nu effe 2 dagen 40 cm boven,hoop dat ze weer bij trekken.aan het zaad ligt het niet,een potje omgepleurd en zaadje zoek,en 2 die niet opkomen,de rest doet het prima
Comment
-
Als ze van Omni seeds zijn dan is het goed zaad. Ik zelf heb ze ook, ander soort en ik heb bijna 10 uit 10/9/8 vrouwelijk gescored euh Be Hazed was het ea.
Suc6 met je zaden kweek.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
Comment