Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The dark raven returns SiddiH is his name!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

    Allee, je gaat goed van start, succes.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #17
      Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

      nieuwe camera1 939.jpgnieuwe camera1 937.jpgnieuwe camera1 938.jpgde dames doen het goed,de lamp hangt er nu 60 cm boven,en ze hebben de eerste voedingsbeurd gehad.ec 1.0 ph 5.8.mensen met ervaring met deze soort tips zijn welkom.

      Comment


        #18
        Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

        Hey TT,

        Siddih is een korte plant.
        Dus eerst de stikstof vrij hoog houden. Zeker in cocos.
        Evt wat Canna stikstof of ammoniumnitraat extra. Anders blijft ze erg kort.
        Als je een HPI hebt.................dat heeft nu de voorkeur.
        (kiemen onder blauw licht lijkt ook meer vrouwen te geven)

        Op cocos gebruik je best cocos of hydro voeding.
        Siddih doet het goed met PPP https://www.growshoponline.nu/plante...-powder-hydro/
        Met in de groeiperiode wat extra N en bij de inzet van de bloei extra P (monokalifosfaat).
        Daarna (de laatste 3 weken) extra K, bv met Yara SuperFK of Canna K.

        Op deze mannier heb je geen boosters nodig.

        Kali-meta-silicaat maakt de planten en koppen kei hard en geeft weerstand tegen ziektes. (speciaal schimmels)

        Succes, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #19
          Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

          thanks voor het advies heb bio groei staan,en p20

          Comment


            #20
            Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

            Ok,
            Een goede bio kalibron is Vinasse Kali. (3-1,5-10 +1,5% Mg, 2% S) (deze is vloeibaar)
            De droge vorm van Ecostyle is 2-0-30 http://www.ecostyle.nl/vinassekali-e...udige.meststof
            Prima voor de afbloei dus.
            Wel rekening houden met de trage werking natuurlijk.

            Succes
            Last edited by HJM; 10 February 2012, 13:29.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #21
              Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

              nieuwe camera1 965.jpgnieuwe camera1 966.jpgze gaan lekker,de stammetjes worden ook al dik,dankzij de tip van hjm gaan ze nog een weekje in de groei,want wil wel grote planten
              Attached Files

              Comment


                #22
                Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                nieuwe camera1 1049.jpgnieuwe camera1 1050.jpgSiddiH is my name makingbud,s is my game! in plaats van 4 diep staan ze nu nog maar 3 diep,4 op een rij is niks voor deze soort,want als je haar wat groei tyd geeft word ze lekker breed.maar nog steeds niet hoog genoeg,dus ze krijgt nog een dag of 4 groei.sommige hebben wel een verdampings probleem,maar meer dan 80% staat er toppie bij.ze groeien ook onder 24 uur licht,dus als ze naar 12 uur gaan,trekken ze wel bij,denk ikis echt een gek soortjes,lijkt wel een kruising tussen kool en sla.
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                  gaat lekker zo en houe he

                  Comment


                    #24
                    Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                    Gaat goed daar.

                    De eerste plant lijkt iets teveel voeding te krijgen.
                    Als je ze omhoog wil hebben toch wat extra N geven.
                    Ureum, ammonium, kali en magnesium nitraat doen het ook goed als bladvoeding. (met wat uitvloeier natuurlijk en de lampen uit) 1gram/ltr.
                    Canna Stikstof kan ook.

                    Succes, HJM
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #25
                      Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                      heb ze al 3 keer boven op de a en b voeding een beetje bio groei gegeven,maar heb ook nog b.a.c. groei staan,ook heb ik hypro spraymix staan,ik vond de meeste donker genoeg en heb ze dat daarom nog niet gegeven,maar ga ik nu zeker een keer per week geven,totdat ik knoppen zie.ze krijgen nu om de dag water met voeding met een ec van 1.1 en ph van 5.8 .ze staan in 11 liter potten,en ik geef ze water totdat ik drain krijg,is wel een gezellig geluid,maar doe ik dat goed?de ene zegt droog kweken op cocco,s de andere nat.en veel info kan ik er ook niet over krijgen

                      Comment


                        #26
                        Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                        Ik geef pas water als de (cocos) droog wordt.
                        Hennep is een plant van droge grond. Ik voeg pas voeding toe aan het water als de Fertometer groen of geel brand. (hangt van de soort af)
                        Een Fertometer meet trouwens niet goed in echt droge grond. Hij heeft nl water nodig om geleiding te meten.

                        Als ze steeds zo nat staan vraag je om schadelijke bodem schimmels. Ook vinden de nuttige schimmels nattigheid niet fijn.

                        Een vochtmeter van Seramis hier en daar in de potten geeft een goede indicatie of water geven al nodig is.

                        Je huidige voedingsgift lijkt mij veilig.
                        Spraymix is trouwens goed spul, maar zal geen extra lengte groei geven.

                        Greetz, HJM
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #27
                          Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                          Hahah in het begin onder HPS Zien idd altijd als korpensla.
                          Ziet goed uit, scu6 veder!

                          Comment


                            #28
                            Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                            ja een echte indica lijkt op slaheb weleens met 4 k2 stekjes een m2 vol willen zetten,lukte pas na 4 weken groei,en dan nog niet helemaal.maar deze soort is natuurlijk anders en uit zaad,zit echt een power in niet normaal hoeveel die in de breedte kennen groeien in 2 dagenze groeien nu net zo hard in de breedte als een sativa in de hoogte groeit,als je haar een beetje lang voorgroeid.en dieven hoeft ook niet want zijn allemaal stevige zijtakken.zou er eigenlijk wel wat meer van willen hebben

                            Comment


                              #29
                              Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                              nieuwe camera1 1084.jpgnieuwe camera1 1079.jpgnieuwe camera1 1080.jpgnieuwe camera1 1081.jpgnieuwe camera1 1082.jpgde dames gaan superer is alleen wat hoogteverschil,heb dit opgelost door de kleinste dames in het midden te zetten op een verhoging,zijn er gelukkig maar een paar.wel hebben alle nieuwe groei scheuten een geelige kleur,en ook hier en daar wat verbrande bladpuntjes.ga de ec op 1.2 houden en de ph op 5.8. iemand een oplossing voor de geelige kleur?nieuwe camera1 1083.jpg

                              Comment


                                #30
                                Re: The dark raven returns SiddiH is his name!

                                nieuwe camera1 1113.jpgnieuwe camera1 1107.jpgnieuwe camera1 1108.jpgnieuwe camera1 1109.jpgnieuwe camera1 1110.jpgnieuwe camera1 1111.jpgde laatste 3 van de 6 grootste SiddiH,s hebben hun plaats nu ook in genomen,en jazeker ze verdienen hetvoor een medicinaal soortje gaat dit een groote gever worden denk ik.nieuwe camera1 1112.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X