Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek: 3x RQS Critical onder 400w HPS + nieuwkomers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e kweek: 3x RQS Critical onder 400w HPS + nieuwkomers

Korting op 420shop
    Aloha goede vrienden,

Met een vriend ben ik een tijd geleden aan de bouw van een kweekkast begonnen. De kosten netjes in twee gedeeld, kennis vergaard en aan bouwen geslagen.

Na een week van 's avonds samenkomen hadden we de volgende ruimte in een kast gebouwd.

HPIM0764.jpg

Je ziet dat de hps lamp vrij laag hangt, dit komt door de afmetingen van 95b x 70h x 50d,
    waarvan de groeiruimte: 35b x 70h x 50d
    en de bloeiruimte: 62b x 70h x 50d.

Maar hierop volgt een oplossing, stay with me.

Op de foto kan je de reeds ontkiemde en geplante Criticals zien.

Op 1/12/11 zijn ze in de potjes gegaan, zoals hier te lezen staat

HPIM0766.jpg

Onze kroost hebben we de namen Frank, Jacques en Morane genaamd.

HPIM0768.jpgHPIM0773.jpgHPIM0774.jpgHPIM0783.jpg
    Op de bovenstaande foto's zijn de youngsters twee weken oud sinds de ontkiemde zaden in de potjes zijn gestoken.

Toen we ontdekten dat de Criticals autoflowers waren hebben we ze van de groeikamer met 2 spaarlampen van 30w verplaatst naar de bloeikamer met de 400w HPS.

Week 3:

HPIM0786.jpgHPIM0788.jpgHPIM0789.jpgHPIM0790.jpgHPIM0791.jpgHPIM0792.jpg

Ze groeien aangenaam.
    Rond deze tijd zijn we begonnen met het geven van de voeding voor bloeiende planten van Aveve.
    1 dop per 1.5liter en dan per plantje bewateren tot er net geen water vanonder de plant verscheen.

week 3 + 3 dagen (veel foto's genomen, maar ik zal er maar een paar uploaden)

HPIM0803.jpgHPIM0804.jpgHPIM0805.jpg
    Solitary trees, if they grow at all, grow strong.

-Winston Churchill-

Re: 1e kweek: 3x RQS Critical onder 400w HPS + nieuwkomers

Hieronder kan je van links naar rechts Frank - Morane - Jacques zien.
    HPIM0810.jpg

Morane groeit langzamer dan de twee andere.

week 4:

HPIM0816.jpgHPIM0817.jpgHPIM0818.jpgHPIM0819.jpgHPIM0820.jpgHPIM0821.jpgHPIM0822.jpg

Nogmaals een aangename groei. Het geven van voeding gaat voort, steeds als volgend: maandag beetje kraantjeswater, woensdag voeding, vrijdag beetje water, zaterdag voeding. Nooit te veel water weliswaar, het 'beetje water' betekent een bekertje verdeeld over de drie.

week 4 + 3 dagen, meer persoonlijke foto's:

HPIM0825.jpgHPIM0826.jpgHPIM0828.jpgHPIM0829.jpgHPIM0830.jpg

-Winston Churchill-

Comment

Beetje vreemd dat je een vrouwlijke plant(dat hoop ik te minste voorje!) Frank noemt?
      Smoke weed every day!

Comment

Week 5:

HPIM0831.jpgHPIM0832.jpgHPIM0833.jpgHPIM0834.jpgHPIM0835.jpgHPIM0836.jpg HPIM0924.jpgHPIM0925.jpgHPIM0848.jpgHPIM0850.jpgHPIM0852.jpgHPIM0853.jpgHPIM0854.jpgHPIM0857.jpg

Hier zijn de planten nog wat verder en hebben we ze overgepot van de potten naar een bak van om en bij de 25l volume. Hier is ook het scrognet te zien met vrij grote gaten (dit was alles wat ik kon vinden in het tuinhuisje)

-Winston Churchill-

Comment

Het zijn vrouwtjes, alle drie, maar de namen zijn puur voor de lol Morgen doe ik verder met het verslag, now it's time for Eddy Murphy's Delirious!

-Winston Churchill-

Comment

echt zonde van de stroom,een 400 wattert beschijnt 70 cm bij 1meter,dat oppervlakte moet je dus groen zien te krijgen,dat lukt niet met 3 kleine autoflowers.rij een keer de grens over en koop lightmix en biovoeding,van b.a.c. canna of biobizz.en kijk of je ergens wat mooie soortjes kan scoren,voor een kleine kast zou ik indica soortjes nemen,zoals bubbels, k2, top 44.maar een voorgroei ruimte en een afbloei ruimte laat al zien dat het wel goed komt daarals dat een beetje goed gaat lopen,kun je achter mekaar de de bloei ruimte op 12 houden.

Comment

week 8 (plus minus, eigenlijk zal dit rond week 7 zijn maar ik kijk enkel naar de data wanneer de foto's getrokken zijn en het is stom om te zeggen 'dit is na x aantal dagen')

HPIM0904.jpgHPIM0905.jpgHPIM0906.jpgHPIM0907.jpgHPIM0909.jpgHPIM0910.jpg

OM NOM NOM NOM. Hier hebben we de eerste takken moeten buigen voor maximale belichting.

HPIM0908.jpg
              Attached Files
              Last edited by Derbo; 25 January 2012, 20:37. Reden: forgot something

-Winston Churchill-

Comment

Bezig...
              X