Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste keer binnen 3X sour diesel onder 250W plugg en grow
Re: eerste keer binnen 3X sour diesel onder 250W plugg en grow
nog een paar fotootjes he P3120016.jpgP3120017.jpgP3120018.jpgP3120019.jpg
de mogelijke hermaP3120020.jpg P3120021.jpgP3120022.jpgP3120023.jpg
diezelfdeP3120024.jpg
groepsfotoP3120025.jpg P3120026.jpg
links en rechtsvoor op de groepsfoto zijn zeker vrouwtjes bij die achterste twijfel ik even of het herma is
want ik zag 3 rare bolvormige zakjes met 2 kleine blaadjes die naar beneden groeiden
maar ik heb deze vandaag verwijderd. (kan dit kwaad of is dit juist goed) wat goede raad zou zeker welkom zijn
in de vertakkingen erboven en onder zijn wel haarzakjes en haartjes aanwezig gelukkig
afwachten zeker ! reacties meer dan welkom greetz plukkoz
Last edited by plukkoz; 12 March 2012, 21:13.
Reden: aanpassing
had je niet beter de planten kunnen toppen en langer laten volgroeien? zo krijg je die kast nooit vol
succes!
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
Beetje zonde van alle ruimte lijkt mij..
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
Comment