Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de ronde: 2x Morning Glory+3x Big Bang in 45 liter potten! Onder 600W phililps Lamp!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3de ronde: 2x Morning Glory+3x Big Bang in 45 liter potten! Onder 600W phililps Lamp!

Korting op 420shop
    2x Morning Glory+3x Big Bang nu in 11 liter potten 6 weken oud, onder TL licht. 4x getopt tot nu toe.
    Ik wil ze misschein nog 1 keer toppen maar dat zullen nog even kijken.
    Over een week komen ze in 45 liter potten onder 600 Watt, ik laat de dames dan nog een paar dagen wennen en dan gaat de knop om 12/12.
    Ik hoop door vaak te toppen een struik te krijgen, zodat met 5 planten net zoveel oplevert als met 9 planten met 4 weken voorgroei.
    Attached Files
    7
    600 watt greenpower
    100,00%
    7
    1000 watt plus in
    0,00%
    0

The poll is expired.

Re: 3de ronde: 2x Morning Glory+3x Big Bang in 45 liter potten! Onder 600W phililps Lamp!

Vandaag 5 zakken van 50L Canna aarde besteld, van het weekend worden in de 45L potten gestopt en gaan ze het bloeihok in.

Comment

Re: 3de ronde: 2x Morning Glory+3x Big Bang in 45 liter potten! Onder 600W phililps Lamp!

netjes,goede voorbereidingzou ze 3 a4 dagen de tijd geven om aan het hps licht te wennen,en daarna pas in de bloei gooien

Comment

succes deze ronde fast blijf je volgen

Comment

Ik geef ze een week om te wortelen en wennen, ik wil graag dat ze de 45l gebruiken anders zal dit ten kosten gaan van de opbrengst.
          Ik ben erg benieuwt hoeveel wiet ze gaan leveren deze planten zijn bijna 8 weken oud, zullen dus bijna 10 weken voorgroeien hebben gehad en zo'n 16 tot 20 hoofdtoppen hebben.

Comment

had laatst van een maat 5 amneezen gehad waren stekjes die hij 4 weken had voor gegroeid onder hps,heb ze zelf maar 6 dagen 18 gegeven,en toch was aan het einde van de rit heel me 65 liter kuip vol met wortel,en ik had me dikste stammen ooit,kweek wel op cocco,s

Comment

Dan is een week lang genoeg.
              Had je ook veel dikke toppen of? hoeveel kwam er van een plant?

Comment

Ik hoop dat je roofwants morgen binnen komen dan kan de oorlog tegen de beestje beginne.
                Veder zit toch nog aardige uit, het past bijan niet meer.
                Ik hoop dat ze na het weekend ze in het groter bloeihok te kunnen zetten.
                Attached Files

Comment

Hey fast, ziet er weer goed uit.!
                  Heb jij wat meer info over die Roofwants?

Gr Ekkel.
                  Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

Zie voor meer info: http://www.desjop.nl/index.php?actio...000079&lang=NL
                    Roofwants zijn een natuurelijk vijand tegen kleine insceten, of dit alleen genoeg tegen mij ondergedierte is even af wachten.
                    Heeft iemand hier mee ervaring.
                    Inmiddels zijn ze binnen en uitgezet.

Comment

Planten zijn even uit de tent geweest, schoongemaakt en nogmaals getopt.
                      DE Morning Glory word makkelijker een struik dan de big bang zoals je kunt zien.
                      Veder zijn de riifwants uitgezet een paar dagen geleden de planten lijken nu ook al weer er gezonder uit te zien

Ik hoop dat ze deze week er ruimte komt voor ze in het bloeihok want de tent word te klein.
                      Attached Files

Comment

alle dames zijn om, Dus deze kunnen in de groote potten in het bloeihok.
                        Ze krijgen een weekje de tijd om goed te wortelen.
                        Foto volgen nog.

Comment

Hierbij
                          De Morning Glory is makkelijker breed te krijgen dan de big bang.
                          Iemand nog een tip hoe ik de big bang ook breed krijg?
                          Attached Files
                          Last edited by exmember16357; 16 February 2012, 20:58.

Comment

zo dat gaat lekker hoor hou ze zo

Comment

Tentje vol! en de beestje zijn verleden tijd na nogmaals roofwants te hebben uitgezet.
                              Dames hebben andere halve week op 18/6 gestaan.
                              Staan nu ruim een kweek op 12/12. De eerste witte haren komen te voorschijn. Vooral van de Big Bang zijn ze al goed te zien. Er snelle dames zijn dat.
                              Ik heb in het voorgroei hok onder TL nog een Durban Posion staan omdat deze zo lekker is.. Deze zet ik over 2 weken bij de bloeitent hoopen dat er dan nog plek is.
                              Ik had vorige ronde eentje meteen op 12/12 vanwege haar stavia kant maar dit was veel te klein ik probeer het nu met 3 weken voorgroei.
                              Dames zijn meermaals getopt en hebben zo'n 16 hoofdtoppen dadelijk. Ik ben erg benieuwt naar de opbrengst over nu en 10 weken
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X