Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je bent aan het mengen met de zweterige jannen 1 en 2? Volgens mij is dat niet helemaal hoe het bedoeld is, maar ik kan me vergissen?
En die Guano is de grootste toevoeging vanaf het begin bloei zou je dan die hele 1 liter fles moeten mengen met 100 liter water, of 100 ml in 10 liter water.
Maar desondanks heb je een vol hok, go for it.......!
Heheh, mooie demonstratie knakken ook.
Om nog even terug te komen op die spreader, die hangt nu niet meer evenwijdig met je lamp, terwijl dat wel de bedoeling is.
Hier benk dan weer met scherpere foto's
Thx Vad ,Flier,Bodos en ullys Japs mont straks in de foto's zal je zien dat de boog hard gespannen staat hier P1130826.jpg Wel Weedjewel, ik heb er het mijne van gemaakt maar het zal best zijn dat het niet de bedoeling is, heb gemerkt dat de ec waarden redelijk hoog liggen, gele puntjes en bij een dame zijn die al redelijk vergevorderd, tijd om effen halt te roepen op de voeding en dan straks terug verder gaan met SweetJane 2. Zoals wrs bedoeld is ^^
Wel Mathijs door het vele prutsen is het wat gezakt, ik merk dat er geen last is van de planten ze zitten nog steeds op een afstand die groter is dan 20 cm van de lamp, geen recht komende bladranden tot nu toe...
Het nieuwe waaiertje die lang ontbrak is dan er dan eindelijk ook, iets meer circulatie die gevoelig beter is
Dit was het dan weer even, jointje om mee af sluiten Greetz Bubba J
Comment