Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dag 41
De twee linkse dames zijn aan al reeds aan de afbloei begonnen en zouden binnen twee weekjes worden geoogst.
Wegens het redelijk vroeg gestopt te hebben met de voeding zal ik proberen met stroop het volume wat meer op te krikken en zo komt het voor de smaak ook goed uit. P1130955.jpgP1130951.jpg
De andere drie dames krijgen nog steeds SJ2 met guano. Niet de 100% aangegeven maar eerder 50% van de Adh.
Nog enkele dagen voeding en zei mogen zich dan ook gaan voorbereiden op de afbloei. P1130952.jpgP1130954.jpgP1130961.jpgP1130956.jpgP1130960.jpg
De gezellige bende, smorgens vroeg ^^ P1130962.jpg
Gaat goed Bub, nog steeds erg dicht op de lamp.
Die kap kun je de volgende run beter af-stoffen, volgens mij scheelt dat in brandgevaar, en als je ooit politie op bezoek krijgt (afkloppen, dat hopen we niet) kijken ze volgens mij ook naar hoeveelheid stof. Dit weed ik allemaal niet zeker maar meen dat eens gelezen te hebben.
Thx Maar schijn bedriegt wjw ivm de afstand lamp plant. een goeie 20cm zitten ze.
En van dat stof heb ik zelf nog nooit opgelet en bij stilgestaan maar ind. Poesten die handel ^^ (na de run)
Ik heb eens gerekend en we zitten op een week 8 a 9 weken bloeitijd.
Gisteren is er dus eentje geoogst en zal de rest systematisch volgen de komende dagen/weken.
Hier zijn de foto's van het oogstfeestje ^^
Comment