Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Your Highness, Queen of the Desert

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Your Highness, Queen of the Desert

    zet hem op en laat ze zo worden als op de foto van roy
    sigpic
    Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

    Comment


      #32
      Re: Your Highness, Queen of the Desert

      Hello again ^^

      Dag 10



      De groep van 12 doet het goed, ontwikkeling van de 2de node is gestart. Dag 3 op 18/6.
      Nu zal ik beginnen zien wat dit licht plankje in petto heeft voor me.
      112_0034.jpg112_0015.jpg112_0001.jpg112_0035.jpg

      Het is alsof Roy bij elk eentje heeft gestoken, een mongooltje die niet zo graag mee doet aan de fotosynthese ^^
      Ik laat het voorlopig staat, we zien dan wel wat er nog van komt.
      112_0010.jpg

      De groep van 8 die in het bloeihok staan.
      112_0030.jpg

      Bij deze groep heb ik er eentje die de weg niet vind. Een zaadje vind z'n weg wel...deze heeft de boodschap dus duidelijk niet begrepen !
      De kop zit in de grond en als ik goed kijk (
      kan het jammer genoeg niet duidelijk in beeld krijgen met m'n camera) zie ik haarworteltjes verschijnen aan de kop.
      112_0031.jpg112_0029.jpg

      De beide groepen hebben voor de eerste keer een water beurt (ph 6.2) gekregen aangelengd met Bacterial.

      Tot zover deze update, tot de volgende!









      sigpic

      Comment


        #33
        Re: Your Highness, Queen of the Desert

        Ghihih, Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

        Wat op de foto boven is is volgens mij het stuk wat de grond in moet, Hhet stukje van wortelhals tot de lobblaadjes, het coleoptile, vormt de bocht en de cotyledon, de lobblaadjes steken nog en de grond. Waarschijnlijk blijven ze ergend achter hangen (vezeltje) en de lobbladen ervaren geen licht en de coleotile zal blijven strekken. Ik zou haar gewoon even helpen zodat de lobblaadjes int licht komen.

        Comment


          #34
          Re: Your Highness, Queen of the Desert

          Wel Monty ik heb geprobeerd het kopje terug boven te halen, maar deze zit al diep in de aarde en lijkt goeie wortels te hebben want ik denk dat ik het kapot zou trekken..
          sigpic

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: Your Highness, Queen of the Desert

              Die maakt voor zover ik zie en voel inderdaad twee wortelgestellen aan.
              Ik zal het laten evolueren om te zien wat dat zal doen. Ze is misschien bezig met maken van een omweg om dan uiteindelijk ergens in de pot boven te komen...
              sigpic

              Comment


                #37
                Re: Your Highness, Queen of the Desert

                Dat zou wel interessant zijn als ze toch nog haar kopje boven de grond zou uitsteken Bubba .
                Maar wie weet .....
                Ik hoop dat ze nog doorkomt.

                grtzz..

                Je zou eigenlijk een poll moeten maken : wat doet dit plantje nog ?
                Led's grow !

                Comment


                  #38
                  Re: Your Highness, Queen of the Desert

                  Thanks Bodos, dat zou inderdaad wel leuk zijn mocht ze komen piepen. Of als ze niet komt piepen dan zien we wel wat er verder gebeurt ^^

                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    Re: Your Highness, Queen of the Desert

                    Ivm herma's of mannetjes zo goed mogelijk uit te sluiten,


                    ivm lesbo's, alle respect, in de natuur!

                    regu fem


                    Succes verder ik schuif alvast mee aan tafel , dit komt snor, grtz

                    Comment


                      #40
                      Re: Your Highness, Queen of the Desert

                      Mooi zo! Dit topic blijfk volgend met veel plezier

                      Comment


                        #41
                        Re: Your Highness, Queen of the Desert

                        gaat lekker hierzo hou ze groen blijf je volgen

                        Comment


                          #42
                          Re: Your Highness, Queen of the Desert

                          Goeie info medic
                          En ty vapo en seba ^^

                          Dag 16

                          De spruitjes in het kleine voorgroeihokje, zijn jammer genoeg zich naar het licht aan het strekken, het plankje hangt er dan ook 10 cm ipv 5cm tegen, omdat er veel plantjes in staan en alles moet toch iets hebben..
                          Bij het properen onder graven van het steeltje zijn twee plantjes gesneuveld.. flexibille steeltjes zijn het niet.
                          Het gele mongooltje heeft er ook de brui aan gegeven, haar blaadjes deden niks en zijn dan ook vanzelf kapot gegaan.
                          We gaan verder met 9..
                          112_0059.jpg

                          In het bloeihok staan er nog 7.
                          Door de afwezigheid van een hps lamp van maandag tot donderdag zijn ze in een kleine pauze gevallen, hopelijk komen ze daar snel weer uit..
                          112_0062.jpg

                          Het ene die weg niet vond, de steel die boven zat begon uit de drogen, ik het dan maar eens open gedaan om te kijken. Geen twee wortelgestellen zoals eerder aan gegeven maar gwn een kiempje die de weg niet vond.
                          112_0061.jpg


                          Greetz Bubba
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                            #43
                            Re: Your Highness, Queen of the Desert

                            jammer had wel mooi geweest als het iets had geworden

                            ikke vind somige potjes wat leeg mar best wat meer zand in toch

                            en kijken of je ze een beetje op de zelfde hoogte kan krijgen met de bladjes dan heb je later een wat meer egaal blader dek

                            gr
                            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                            Comment


                              #44
                              Re: Your Highness, Queen of the Desert

                              Ja eh Gonzo, een rare kiem is zoveel intressanter, dan eentje die ze best doet, ghehe ^^
                              De potjes zijn bewust zo gevuld om ze later terug in te graven maar door de broze steeltjes lukt dat minder goed..
                              Gelukkig staan er al 7 op 12/12 die hopelijk vandaag terug uit hun pauze zijn.. en verder doen aan wat ze moeten doen ...

                              Grts

                              sigpic

                              Comment


                                #45
                                Re: Your Highness, Queen of the Desert

                                Hi piepz

                                Dag 18 groei.

                                Het plankje voldoet niet aan mijn wensen, het kan niet alle plantjes geven wat ze willen. Op de foto zie je duidelijk welke veel licht en welke minder krijgen.
                                Maar die gene die onder een led spotje staan doen het bijzonder goed, daar blijft het strekken miniem en zitten ze goed op de derde node.
                                P1130004.jpgP1130001.jpgP1130002.jpgP1130006.jpgP1130003.jpgP1130005.jpg

                                In het bloeihok begint alles langzaam aan terug op gang te komen...
                                P1130007.jpgP1130010.jpgP1130011.jpg


                                Nog drie dagen en dan zitten we op drie weken. Dan zal de voorbereiding naar de bloei starten.
                                Maar daarvoor moet eerst nog geoogst worden ^^

                                Tot de volgende

                                Bubba
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X