Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik tel de bloei vanaf ik ok daadwerkelijk zichtbare bloei in de toppen heb. Hoe langer een plant heeft gegroeit hoe korter de bloei inductie is. Vandaar dat ik tellen vanaf 12/12 onzinnig vind. Een plant die meteen op 12/12 is gegaan heeft een week of drie nodig om tot bloei te komen terwijl een plant met 3 weken groei dit meestal in 1 week doet. Er zit dus nogal wat verschil in de duur van de bloei-inductie. De aangegeven bloeiweken wat de breeders aangeven is ook geteld vanaf men zichtbare bloei in de toppen heeft overigens.
De klok staat een kleine 10 dagen op 12/12 en er is nog geen teken van het geslacht van de planten.
Ze hebben vandaag een licht dosis sweet jane 1 met 25% van aanbevolen minimum hoeveelheid guano extract.
Ook de kleinere hebben het zelfde gekregen, die kleintjes zitten al meer dan 4 weken in het zelfde potje, ze lijken ook iets aan de mindere groene kant door het gebrek aan voedingsstoffen. Maar met die batch zal dat wel veranderen.
De linkse is de neville haze, maar dat hoorde bij het andere topic k1.
Een foutje van me, maar de foto's zijn reeds aangepast..
En bedankt smalle en spanishqueen
ind spanishqueen dit komt omdat ze iets lager hebben gestaan, maar bewust.
Zo krijgen alle buds straks het licht die ze nodig hebben.
Wegens het beetje te goed opruimen van de SD kaart van de camera is de eerste foto's van de bloei verloren gegaan.
Maar die was een man geworden dus eigenlijk eentje in de vuilbak...maar ik wou jullie het toch tonen maar helaas, mijn excuses ervoor ^^
Er is dus een kleintje in de plaatst gezet van de mannelijke plant..
De andere planten tonen nog geen teken van het geslacht, zou dit een "omen" zijn dat de andere vrouwelijk zijn...i do hope so
Comment