Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thx K1 en monty
Nog 2 dagen en we gaan over op bloei ^^
Die foto zijn btw met m'n nieuwe camera getrokken, voor de liefhebbers van fototoestellen een panasonic lumix.
Voor een zeer goeie prijs gekocht
De plantjes hebben een nieuwe broek gekregen en zijn in het bloeihok gezet.
Er is ook een selectie geweest dus niet alle plantjes mogen er staan.
Ik heb de 6 mooiste gekozen.
Als jeje afvraagt wat die zakken daar doen, dit is om de lv van het groeihokje nog wat na te bootsen waar het 80% was. Morgen gaan deze open en dienen ze als water reservoir. P1130134.jpg
Bij het verzetten van de plantjes die al in het bloeihok stonden, in het minipotje, is onze kater erin geslaagd er twee kapot te bijten!
Nog 4 blijven daar van over.
Zo dit was het was het dan weer even, het is nu aan de spruiten om te tonen wat ze kunnen en vooral welk geslacht het gaat worden.
Ghehe merci lange ^^ die lamp moet nog eventjes wachten, eerst zien wat dit in ze mouw heeft
Dag 4 bloei
Ze zitten goed op schema en node vijf is op komst.
Bij het overpotten zag ik dat het kluitje vocht genoeg had voor komende dagen dus heb ik dan ook geen water gegeven. De soil van No mercy was ook nog redelijk vochtig en daar hebben ze extra van geprofiteerd. Hun pauze van de over pot lijkt er wel uit dus kan ik vandaag water met wat bacterial geven. P1130239.jpgP1130240.jpgP1130241.jpgP1130242.jpg
De andere kleintjes in de minipotjes doen het redelijk goed. Node drie die is op komst en hun kleurtje is nog steeds fris.
Als er een man wordt ontdenkt in de 7.5l potten kan er van die kleintjes gebruik gemaakt worden om terug 6 planten te hebben. P1130252.jpg
Comment