Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vanaf nu gaat de sweetjane1 hoeveelheid (5ml/l) geleidelijk naar beneden en zal de sweetjane 2 langzaam worden opgekrikt, startend op 1ml/liter waar dan de sweetjane 1 zakt naar 4ml/l enzovoort en zo verder.
Dat moet je eens proberen mont ^^
De consistentie van de bacto laat het toe te kunnen scheppen met een tandenstoker
Thx Ullys, Bell, Fliere en Vapo Ze ruiken ook al heerlijk ^^
Tot nu toe al zeer tevreden over de soort en de voeding!
grtz
Ik heb het uit geprobeerd maar op een gewone ronde tandenstoker blijft toch echt nauwelijks wat liggen. Neem aan dat je een ander model hebt ghehehehe.]
De voeding zit op 50% sweetjane 1 en 45% sweetjane 2 met dan nog 5% guano.
Stilaan treden ze het tweede deel van de bloei binnen, dus maak ik ze er zo goed mogelijk klaar voor, nieuw pc- fantje boven de planten zodat er wat meer circulatie is. Gezorgd dat water langs onder kan gegeven worden en de kap hangt ongeveer recht ^^
Ps: Er staat een instelling verkeerd van de kodak.
Ik weet niet direct wat is, zuivere foto's zijn het niet, ik laat de vorige eigenaar er nog eens naar kijken zo dat de volgende foto's toch mooi zuiver zijn
Comment