Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thx Roy
Lekkere extra's eh Fliere, zonder die foto's hadk ik nog nooit gezien. Heb dus al redelijk wat haar gerookt ^^
Wjw een dread zou je wel terug vinden tussen de wiet, ik vind af en toe wel dreads in me koffie smorgens, lekker soppen Even ter zijde, stekker is eruit van gisteren.
Morgen gaat de boel om, tis tijd om te oogsten Foto's van de dames P1140038.jpgP1140035.jpgP1140036.jpgP1140033.jpgP1140043.jpgP1140037.jpgP1140034.jpg
Grtz Bubb
Last edited by Bubba J; 16 May 2012, 17:36.
Reden: toevoegen foto's
Helloo daar allemaal, dit zal een van de laatste update's worden van het No Mercy wedstrijd topic.
Eerst en vooral bedank ik het No mercy team voor het mogelijk maken van deze wedstrijd, super merci
Dan de dames ^^
Ze zijn allemaal geoogst vandaag, ze waren dik ze stonken en hebben een goeie 9weken gestaan, er kon dus geoogst worden.
Samen met de vrouw de dames geplukt, een van de weinige keren dat ze ze zag en de reactie was, het stinkt :p zalig ^^ P1140050.jpgP1140052.jpgP1140051.jpg
En thx montyman, heb er terug veel plezier aan gehad en ook weer wat opgestoken ^^
Die poes is nog veel lekkerder als ze der snoetje toont ^^ ghigihighi
Comment