Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Building Big Green Moffo's ----- Part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

je moet je zaailingen zeker 10 dagen in de kleine potjes laten,anders heeft het geen zin.ik heb zelf 2 luchtbevochtigers van 4 liter deze reden het op de hoogste stand net 18 uur.ze zijn ook maar 4 liter inhoud.dus beter koop je er een van 6 liter inhoud.een 600 wattert mag er 60 cm boven hangen,wel de lamp omhoog halen met de groei van de planten mee.dus als ze 10 cm zijn de lamp 10 cm omhoog enz.omdat je met zaailingen werkt is de luchtvochtigheid niet zo heel erg belangrijk.als je een water dichte bak heb,gewoon je potten op een verhoging zetten,en de bak vullen met koud water.

Comment

het gaat redelijk nou ik heb de lamp iets hoger dan 50 cm verlaagd afzuiging maar net aan scheelt dat het zo koud buiten is ....loopt de temp niet zo op
      ik een bak met water gevuld vlak onder de lamp gezet en de randjes van een 18l pot op zijn kop gevuld nou kwam ik al op 60% dus dat scheelt al heeel veel aleen ff kijken voor hoelang het duurt. nou kan ik wel constand alles vochtig houden aleen als ik op mn werk zit nie

dus toch nog ff wachten met overpotten tot ze twee weken oud zijn ?? en heeft iemand ervaring met bewateren van onder of boven mischien een pvc buisje erinsteken als ik de 18 l ga gebruiken..

het gaat overegens wel goed ze groeien redelijk gelijk op met hogere vocht hopelijk nog sneller

Comment

van ondere water geven is gewoon heel makkelijk.maar geef je teveel,en te vaak dan krijg je blubber in de onderkant van je pot.voor een beginner is het wegen van je potten het makkelijkst.de zwaardere sla je een dagje over,en de lichtste geef je wat.zou dus gewoon van boven geven,en je potten steeds wegen voordat je ze water geeft.

Comment

Comment

Heelveel succes en hou ons op de hoogte!

Comment

Thanks voor de lidl tip (;
              Goodluck with the big green moffo's!

Comment

Thnx gasten heb er een goed gevoel
                Over .

Comment

Ik vroeg me af of het normaal is dat de puntjes van de blaadjes naar beneden wijzen aleen de gekartelde wijzen niet naar beneden zal strax foto's posten nu eerst ff een nieuwe Samsung galaxy s2 ophalen

Comment

[A TTACH=CONFIG]106785[/ATTACH]20120204_162432.jpg20120204_162444.jpg

zo staan ze er nu bij heb alleen de grootste gefotografeerd
                    zoals je ziet staan blaadjes naar beneden maar groeien als een raket
                    Attached Files

Comment

Ziet er toch goed uit? Om die hangende puntjes moet je je nu echt geen zorgen maken. Het is nog een beetje vroeg om nu dingen af te leiden van die twee bladeren. Maar ik zou gewoon verder doen zoals je bezig bent Ben benieuwd!
                      Peace

Comment

Comment

voel eens je gewicht van je potje als je water hebt gegeven,want ik denk dat je uitgaat van t toplaagje aarde.maar dit droogt snel uit bij lage lv of hoge temp.een klein plantje verbruikt echt niet zoveel dat je deze 2 x p dag moet wateren.als je plantje echt dorst heeft is t potje echt hartstikke licht in vergelijk na n watergift!
                          grtz

Comment

2 keer per dag top laagje natspuiten is mooi,en een keer per dag tussen de 50 ml en 100 ml moet nu ook al kunnen.wegen is echt het makkelijkste

Comment

Ja id voel wel maar.dat is echt minimaal als het grotere potten zijn word het makkelijker.

Net een ultrasone bevochtiger gehaald maar de hygro meter geef niks aan hoop dat het aan de hygromemeter ligt

Comment

20120207_202346.jpg ze gaat goed lekker groeien als kool

Comment

Bezig...
                                X