Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bij de Action is een mini weerstation in de aanbieding voor een eurotje of 9 geloof ik, kan best troep zijn maar altijd beter als iets wat nix doet
Gr Ekkel.
Vandaag zijn ze twee weken en ga ze vanavond overpotten alleen sommige blaadjes hebben een beetje gelige kleur voeding geef ik niet en maar weinig water zal mis aan de ph liggen ? Gebruik gewoon kraanwater heb nog geen ph meter
Bij de Action is een mini weerstation in de aanbieding voor een eurotje of 9 geloof ik, kan best troep zijn maar altijd beter als iets wat nix doet
Gr Ekkel.
Dat weerstation werk zeer goed hoor ik heb er ook zo 1tje en hij toont alles zeer duidelijk hoor.
je legt gwn het sensortje in de kast en het weerstation zelf zet je gwn in je living of zo.
dan kan je alles mooi in de gaten houden.
Grtz
My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
hahaha die heb ik ook! Waarden van de LV blijven op 20% staan terwijl de minimumbereik 25% is.. Ook verschilt hij soms 40% met de werkelijkheid, ik heb er 3 meters naast liggen. Werkt van geen kanten! Die action (mugler funk design weather station) is echt, echt bagger qua luchtvochtigheid! Temperatuur is wel prima met een afwijking van gemiddeld 1 of 2 graden.
kdenk dat het aan jou sensor ligt hoor bij mij geeft hij, het toch vrij juist aan overdag is het 40% en s'nachts geeft hij 70% aan.
en mn ander metertje doet het zelfde dus bij mij werkt hij wel goed
Grtz
My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
Comment