Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Building Big Green Moffo's ----- Part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

Voor die 9€ zou ek et nie laten en bij mij werkt hij goed

Grtz
    My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Voor die 9 euro, kun je beter een analoge halen of iets anders kopen. Bij Ebay verkoopfeedback zie je ook dat er eigenlijk niemand tevreden is. Als een apparaat zo inconsequent reageert weet je nooit of het nu echt goed is, tenzij je een tweede unit er naast zet.. Maar dan ben je je 9 euro wel al kwijt voordat je weet of het werkt, want action geeft enkel tegoedbonnen!
      In dit geval is het de linker.2012-02-11 15.10.jpg
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

het is zoals ek al zei bij mij werkt hij wel goed geeft het zelfde aan als mn ander hygrometer.
        My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Ik denk dat de verkleuring door de bemeste batmix ligt ? En kan ik de lamp al op 50 cm zetten ?? Iemand??

Comment

---------- Post added at 11:08 ---------- Previous post was at 11:05 ----------

Ga morgen oh plus ecc meter bestellen

Comment

Ik heb het weerstation gekocht en weer terug gebracht want hij deel het niet en ikbheb er een highpresure plantenspuit 5 l voor teruggehaald met slang en steel ideaal voor tenten 6.30 euro en bij de meeste grow shops 3x zo duur tip!!

Met de planten gaat het erg goed ze gaan kei en keihard

heb alleen nog een vraag voor het water want ik geef kraanwater en daar zit kalk in kan je daar tabletten voor ingooie of verse 2 dagen laten staan heb namelijk nog geen Regenton kan nergens vinden

en voldoet alleen green sensationeen in de bloei of nog een normale bloei voeding erbij

Comment

green sensation geef je enkel de laaste weken voor je gaat spoelen.
                voor de rest van de bloei heb je normale bloei voeding nodig,toch volgens het kweek schema van plagron.

Grtz

Comment

Ik zit te denken om ze morgen de bloei in te knallen dan zijn ze 3 weken ze zijn al best groot wat denken jullie en hoelang moeten ze da 8 weken??

Comment

lekker bezig Dutch..

ik ga je volgen.

misschien kun je nog een paar foto"s erop knallen dan kan men beter zien of je ze al de bloei in kan zetten of niet.

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ligt dat niet aan de pot die je gebruikt als je kleinere potten gebruikt zal deze sneller bedekt zijn toch?

Comment

17-02-2012.jpg17-2-2012.jpg17-02-2012 w.jpg
                          Last edited by dutchbodybuilder; 17 February 2012, 10:06.

Comment

Het is afhankelijk per soort wanneer je ze in de bloei zet. Bij een indica die niet zo hoog worden wordt op dit forum vaak geadviseerd om ze in de bloei te zetten als de planten elkaar raken. Dat is hetzelfde als de potbreedte, wanneer de potten tegen elkaar staan. Dus met veel kleine potten op een bepaald oppervlak moeten ze eerder in de bloei, dan wanneer je minder potten hebt (en dus meer ruimte per plant).

Gr. JFF
                            Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Di 21 feb.jpgDinsdag 21 februari.jpgDinsdag 21 februari.jpg

vrijdag gaan ze op 12/12 en dan gaan er ook een paar getopt worden ze zijn nog niet erg hoog en de potten zijn te weinig gevuld met aarde
                              wat vinden jullie ervanDi 21 feb.jpg
                              Last edited by dutchbodybuilder; 21 February 2012, 17:01.

Comment

Ze zien er goed uit, alleen zou ik nog even wachten met in de bloei zetten. WW worden echte struiken, ik weet niet of dat met dit aantal toppen verstandig is. Je hebt echt kans dat het een groot bladerenfestijn wordt. Wellicht dat iemand anders een ander advies heeft, want ik ben absoluut geen expert.

Ook kan ik je adviseren om de potten zo vol mogelijk met aarde te doen. Hoe meer aarde hoe meer ruimte voor de wortels en hoe kleiner de kans op een PH-probleem met de aarde.

Gr. JFF
                                Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Bezig...
                                X