Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voor die 9 euro, kun je beter een analoge halen of iets anders kopen. Bij Ebay verkoopfeedback zie je ook dat er eigenlijk niemand tevreden is. Als een apparaat zo inconsequent reageert weet je nooit of het nu echt goed is, tenzij je een tweede unit er naast zet.. Maar dan ben je je 9 euro wel al kwijt voordat je weet of het werkt, want action geeft enkel tegoedbonnen!
In dit geval is het de linker.2012-02-11 15.10.jpg
Ik heb het weerstation gekocht en weer terug gebracht want hij deel het niet en ikbheb er een highpresure plantenspuit 5 l voor teruggehaald met slang en steel ideaal voor tenten 6.30 euro en bij de meeste grow shops 3x zo duur tip!!
Met de planten gaat het erg goed ze gaan kei en keihard
heb alleen nog een vraag voor het water want ik geef kraanwater en daar zit kalk in kan je daar tabletten voor ingooie of verse 2 dagen laten staan heb namelijk nog geen Regenton kan nergens vinden
en voldoet alleen green sensationeen in de bloei of nog een normale bloei voeding erbij
green sensation geef je enkel de laaste weken voor je gaat spoelen.
voor de rest van de bloei heb je normale bloei voeding nodig,toch volgens het kweek schema van plagron.
Grtz
My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
Het is afhankelijk per soort wanneer je ze in de bloei zet. Bij een indica die niet zo hoog worden wordt op dit forum vaak geadviseerd om ze in de bloei te zetten als de planten elkaar raken. Dat is hetzelfde als de potbreedte, wanneer de potten tegen elkaar staan. Dus met veel kleine potten op een bepaald oppervlak moeten ze eerder in de bloei, dan wanneer je minder potten hebt (en dus meer ruimte per plant).
vrijdag gaan ze op 12/12 en dan gaan er ook een paar getopt worden ze zijn nog niet erg hoog en de potten zijn te weinig gevuld met aarde
wat vinden jullie ervanDi 21 feb.jpg
Ze zien er goed uit, alleen zou ik nog even wachten met in de bloei zetten. WW worden echte struiken, ik weet niet of dat met dit aantal toppen verstandig is. Je hebt echt kans dat het een groot bladerenfestijn wordt. Wellicht dat iemand anders een ander advies heeft, want ik ben absoluut geen expert.
Ook kan ik je adviseren om de potten zo vol mogelijk met aarde te doen. Hoe meer aarde hoe meer ruimte voor de wortels en hoe kleiner de kans op een PH-probleem met de aarde.
Comment