Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

    Korting op 420shop
    banner-300-250.png


    Hey mensen,
    dankzij het pakket van No Mercy ga ik een beetje uitleg proberen te geven voor een succesvolle kweek, te beginnen met gewoon een lege ruimte en alles vrij basic van uitleg (hopelijk perfect voor de beginnende kwekers die gelijk voor de know how van no mercy gaat met de aankoop van een volledig pakket)
    PS we willen niemand aanzetten tot kweken, ieder kiest hier zelf voor! maar aangezien je op dit forum zit gaan we er vanuit dat je zowiezo gaat starten, dan doe je het beter voorbereid en goed!

    Stap 1: Voorbereiding

    De kweekruimte is een homebox S
    - Voor de verlichting 250watt setje (ballast, reflectorkap, HPI lamp en HPS lamp)fancontroller met tempsensor
    - Luchtinlaat houden we voorlopig passief
    - PH meter en EC meter (een slechte PH en/of EC zal altijd verminderen aan je opbrengst/effect)
    - Schakelklokje , voor een 250 watt lamp kan je nog een gewone simpele timer nemen, vanaf 400 wordt een schakelkast aangeraden!
    - Het medium ga ik verdelen, ik probeer een bak met drainageslang en een paar in potten (als je een opbergbak gebruikt let dan wel op dat een plantje liefst meer dan 20cm diepte heeft, zou zowel meer vrouwelijke planten opleveren als een beter zuurstofgehalte aan je wortel)
    - Verder een min/max thermometer met hygrometer en een tensiometer

    Verdere voorbereidingen:

    - Informatie opdoen!! enkele nuttige links (met dank aan misty)
    - Elektriciteit check!! (wees zeker dat het veilig is om te kweken in je huis, sluit ook niets aan als je er niets van kent!! Zijn er veranderingen nodig, zorg dan voor een goed verhaal en bel een vakman!) => beetje info!

    - Tentje opzetten !!
    101_2061.jpg101_2062.jpg101_2063.jpg101_2065.jpg101_2066.jpg
    (Met dank aan aan de man met de tentfetisj )
    => kuis je reflector nog een keertje af bij 2dehands en bij nieuwe vergeet zeker de blauwe plastic folie er niet af te volledig af te halen alvorens je lamp te testen want die smelt en krijg je er nooit meer af daarna
    - Tentje laten testdraaien zodat je weet wat je temperaturen zijn, indien niet goed kan je ze nog aanpassen alvorens er plantjes instaan
    - Indien je aardebakken gebruikt kan je die ook al klaarmaken door er de drainageslang in vast te leggen!
    PS ik gebruik niet al het gelinkte materiaal maar gelijkaardige producten

    Nog even fototje van het no-mercy pakket en linkjes naar de verschillende producten!
    1 x Sweet Jane 1 - 1 liter
    2 x Sweet Jane 2 - 1 liter

    2 x Guano extract - 1 liter
    1 x Co2 tabs (60 stuks)
    1 x Bacterial 50ml
    3 x High Quality Potting Soil 40 liter
    20 x reguliere zaden Double Fun Snel
    31_0.jpg



    Tips 'n tricks!:
    - Ga je de eerste keer je tent in elkaar steken in een beperkte ruimte? vraag dan hulp!
    - Zo'n filter/ventilator combi is best zwaar, ook deze hang je best op met hulp
    - Ga goed na of je kweekruimte materiaal bij elkaar past, past je filter/vent in je kast, of heb je daarbuiten nog plaats.. / Is je afzuig zwaar genoeg voor je warmte die je gaat krijgen / Is je lamp wel zwaar genoeg om de oppervlakte volledig te verlichten ...


    Deze post zal nog ge-edit worden zodat de volledige voorbereiding erin staat!

    Lees ook de verslagen van men collega No Mercy contesters eens door!!
    Monty Show's "No Mercy" (mr monty)



    klots kent geen genade!! (borklots)



    Dubbele leute in Vdb's kotje (Vdb)



    Your Highness, Queen of the Desert (Bubba J)



    Lange's woestijn diva's (lange)



    Last edited by smokeykev; 5 February 2012, 12:46.

    #2
    Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

    Mooie start, succes

    Comment


      #3
      Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

      Zo ken ik kevin nog niet!!!
      Perfect Nederlands en netjes geordende leesstof, petje af.
      Zeer mooie opening, succes met NM kweek

      Comment


        #4
        Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

        Goede start met een leuk stukkie tekst, en genoeg foto's, alleen die lelijke dikke kerel vond ik weer wat minder om te zien .

        Succes en veel plezier met de contest!!!

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

          heel mooi eefenkevin ik gun je die contest van harte en maak er wat moois van

          Comment


            #6
            Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

            eindelijk.... veel succes Kevin!

            Laat zien wat je waart zijt


            greetings

            Comment


              #7
              Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

              Mooie intro hoor Kevin, veel succes man!

              Comment


                #8
                Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                duidelijke opzet, geoptimaliseerde opzet tbv sponsor -> mooi eerbetoon aan een club die al jaren goed bezig is en deze geweldige contest mogelijk maakt.

                even bukken maar. dan kan de gebruikelijke veer geplaatst worden
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                  /me steekt zen broek af, draait zich om en bukt... Ow nee je bedoelde wss iets anders hehe

                  Comment


                    #10
                    Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                    goe begin op naar een mooie kweek
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                    Comment


                      #11
                      Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                      de hoogste onderscheiding > vaseline aan de veer
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                        Goed gedaan Eef
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                          Droog gvd, gedrenkt in azijn en zand

                          Comment


                            #14
                            Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                            Goed gedaan Eef
                            buh? Eef komt binnenkort met d'r eigen verslag, hou je felicitatie aan haar adres voor haar topic!

                            Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude View Post
                            alleen die lelijke dikke kerel vond ik weer wat minder om te zien .
                            Veel plezier met het lezen van iemand anders kweekverslag dan
                            Last edited by smokeykev; 4 February 2012, 18:54.

                            Comment


                              #15
                              Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                              U begrijpt , beste lezers, dat inmiddels de volgende fase van de No Mercy-contest is ingegaan. Truly No mercy >eefenkevin mag nu de kweek voort gaan zetten met het ereteken op de plaats, gedurende de rest van de kweek. Tijdens het watergeven en volschrijven van het verslag mag het ereteken verwijderd worden, evt gevolgd door verzorging mbv de geleverde produkten. Een beeldverslag dient eerst door de ethische commissie te worden beoordeeld ben ik bang

                              -let op: bovenstaand is satirisch bedoeld en heeft geen enkele band met de sponsor van deze contest-
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X