Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
yupz alleen schijt dat die aarde zo ingezakt is, lijkt ofdat de grond te vroeg opgebruikt was
en over de hoeveelheid in die bak.... zouden er zelfs meer kunne zijn volgens sommige dus ze moeten maar zien dat er zich wat zetten da ze licht krijgen
ben ook blij dak die 2 mongolen laten staan eb maar die mini gaat straks toch in ronde pot voor buiten
idd maar 1 dag later en die met dezelfde feno die erachter staat laat ook iets gelijkaardigs zien.. nadeel van bakken is da je van ver moe gaan spotten natuurlijk wat het moeilijker maakt maar we zien wel, een miniballetje is nog geen stuifmeel!
DSC01774.jpg=> totaalbeeld, hier zie je ook de big momma goed opstaan, heeft geen closeup nodig lijkt me zo
DSC01775.jpgDSC01776.JPG=> linksvoor, moet toch ook altijd de mooiste zijndie man zijn DSC01777.jpg=> linksachter, ik denk er nog niets aan te zien, zelfde bouw als die dervoor dus zou leuk zijn moest deze vrouwtje zijn DSC01778.jpg=> het minderbegaafde gaat wss vanaf deze week buiten mogen verder spartelen tot ze groot is DSC01779.jpg=> dat eentje met die mini eerste blaadjes... mooi compact plantje geworden, ook nog geen geslacht maar dat zal eerder door de achterstand zijn dus nog ff afwachten
DSC01780.jpg=> die ene die zichzelf getopt had rechtsachter komt nu 1 blad en 2 nieuwe nodes uit... leuk om te volgen spijtig dat hij zo tegen de bak aanstaat eigenlijk
ik hoop da big momma een big daddy is eigelijk, dan kan ik vanvoor plaats maken voor eef dr NM's
volle tent en helft moete weggooie omdat het tegen de tent hangt te rotten is natuurlijk ook geen optie
Ge moet maar pech hebben. De ene plant topt zichzelf en de andere zet zich tegen de zijkant. We hopen dus op een mannetje om weg te gooien? Dan houdt ge niks meer over voor de wedstrijd. Mss zou ge beter hopen op een vrouw en die simpelweg met wat touw buigen naar het midden van de tent.
Comment