Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

Dag 4

DSC01436.jpg=> soort schimmel of wit zand?
    DSC01441.jpg=> NMkes.. die van eef zijn die met de prikker in rechtsonder
    DSC01446.jpgDSC01449.jpgDSC01450.jpg=> 3 NM's die ek gaan zoeken ben, zaten alle kanten op en hadden het opgegeven... heb ze van hun ei ontdaan en beetje opengezet, foto1 had toch beetje wortel en doet het na 1 dag al goed (alhoewel ik enkel lobjes zie...), andere 2 zat miniworteltje aan hoop dat die wat aanslaan
    DSC01453.jpg=> ik merkte vandaag dat mijn meeliftende thai het vrij goed stelt... die is in die 4 dagen 2levkes extra gaan maken..
    Last edited by smokeykev; 18 February 2012, 18:08.

Comment

zou het afzetting zijn van de zouten en mineralen die in de aarde zitten door de droogte, of van uw water?
      het ziet er me zoiets uit ..

Die thai ziet er inderdaad gelukkig uit ^^
      sigpic

Comment

het gaat goed daar goed begonnen is al half gewonnen

grtzz ullys
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

mooie start hoor kevin !!

volhouden zouw ik zeggen !!

ivm die meelifter !! vind dat de nieuwe blaadjes die der uitkomen der ook maar raar uitzien !!

maar goed , veel geluk met de verdere verloop van de contest he

en keep it green :d

ps: eefje haar plantjes ook geboren zie ik

groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dag 5

We gaan ze verpotten... ze gaan vannacht/morgen tot tegen het deksel groeien en dat wille we niet!
            De mannetjes die verwijderen we dan gewoon en maken zo plaats voor nieuwe lichting!

DSC01478.jpg=> de 50L bak half gevuld met aarde en de 4 stukken drainage erin gestoken (stoppen gewoon aan de bodem zonder einddop)

Comment

mooi systeem zo met die drainage zo.gaat wel goed komen zo.hou ze groen he.denk ook afzetting van voedings stoffen of mineralen.

grt vapo

Comment

Dag 6

Ik had ze gisterenavond al verpot 3 uurtjes voor het licht uitging, bak inwateren met afgezuurd water met beetje bacterial, klein randje van een cotabje
                (in totaal een kleine 3 liter water waarvan 2 langs boven en 1 langs de drainage)
                DSC01494.jpgDSC01498.jpgDSC01499.jpgDSC01500.jpg
                Foto's zijn van het paar minuten geleden, na een nachtje in hun bak

@vapoman wa bedoel je juist? dat ze enkel op de bodem gevoed gaan worden? die slang is voorzien van gaatjes, eens ze groter zijn komt daar genoeg water in zodat het ook op hogere niveau's doorloopt, moest dit niet het geval zijn kan er nog een handjevol kleine kiezel in de buizen
                Last edited by smokeykev; 20 February 2012, 16:36.

Comment

Goed begonnen is half gewonnen goed bezig smokeykev

Grtz

Comment

Ze zijn toch mooi groen uw plantjes
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

De kleintjes in hun vaste onderkomen, goed om te zien dat je al goed op gang bent kev....dat het maar mooi planten mogen worden.

Grtz

Comment

Ik hoop alvast dak op de goeie weg ben, het goede commentaar bekijkende lijkt het mij ook wel
                        ik ben alvast niet gewoon om zo vaak naar men planten te gaan als bij deze run, zie ze dus ook bijna niet opschieten
                        ook die koude temperatuur benk ni gewoon en die zorgt dan ook weer voor een iets tragere groei..
                        we zien wel, met wat er nu in het tentje staat moet er zeker een lekker rokertje uitkomen
                        en zoals gezegd die van eef gaan ook als een speer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smokeykev View Post

Dag 6

Ik had ze gisterenavond al verpot 3 uurtjes voor het licht uitging, bak inwateren met afgezuurd water met beetje bacterial, klein randje van een cotabje
                          (in totaal een kleine 3 liter water waarvan 2 langs boven en 1 langs de drainage)
                          [ATTACH=CONFIG]108491[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108492[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108493[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108494[/ATTACH]
                          Foto's zijn van het paar minuten geleden, na een nachtje in hun bak

@vapoman wa bedoel je juist? dat ze enkel op de bodem gevoed gaan worden? die slang is voorzien van gaatjes, eens ze groter zijn komt daar genoeg water in zodat het ook op hogere niveau's doorloopt, moest dit niet het geval zijn kan er nog een handjevol kleine kiezel in de buizen

ik bedoel juist dat het er goed uit ziet met die drainage is slim bedacht zo.was ik nie op gekomen haha.is goed toch kan je door de hele pot wateren.

Comment

Het ideale met die drainageslang staat ergens in de beginpost
                            normaal ligt die in een kronkel op de bodem waardoor je over heel de oppervlakte water geeft, ging door de te kleine bak helaas niet maar zo is het wel beter dan van bovenaan idd
                            buiten kan je dit ook toepassen door omgekeerde drankflessen in je grond te steken zodat enkel de opengesneden onderkant nog boven je grond zit

Comment

vroem, daar gaan ze.

met die moisture meter max tot de 5 gaan , dan zit je ongeveer op 80mbar op een tensiometer, dus niet natter dan 5 gaan, en best niet droger dan 3.
                              die waarde heb je dus dat zit goed.

de grootste opgave bij het kweken blijft je interne jachtige klok te laten gewennen aan het groeitempo van weed. Das ook een van de redenen waarom het bij
                              velen mislukt: niet genoeg geduld en te jachtig ingesteld.

grtn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smokeykev View Post
                                Het ideale met die drainageslang staat ergens in de beginpost
                                normaal ligt die in een kronkel op de bodem waardoor je over heel de oppervlakte water geeft, ging door de te kleine bak helaas niet maar zo is het wel beter dan van bovenaan idd
                                buiten kan je dit ook toepassen door omgekeerde drankflessen in je grond te steken zodat enkel de opengesneden onderkant nog boven je grond zit

duidelijk kev mischien iets voor de volgende ronde voor mij.

grt vapo

Comment

Bezig...
                                X