Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

    das met dat lekkere zonnetje boven hun bol kunne maar ni genoeg blad hebben om daar van te genieten
    nee ze zijn eindelijk wat gegroeid nu idd ja, en volgende level begint ook te snappen dat het niet leuk is om zo klein te zijn
    Ik leg het ze nochtans elke avond heel zorgvuldig uit... maar waarschijnlijk in de verkeerde taal

    Comment


      Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

      Ghehe je moet ook plants praten kevin ^^
      Ze lijken er wel zin in te hebben, in de aarde zijn complotten aan het maken

      Groetjs
      sigpic

      Comment


        Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

        Afzuring blijft nu eenmaal een cruciaal ding ... en zorgt weleens voor stilstand...


        keep up the spirit Kev...


        greetz

        Comment


          Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

          lange snap out of it
          die krijge afgezuurd water... stop me naar de plaatjes te kijken en lees de tekst toch ook even joh!

          Comment


            Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

            Hehe ze zien er toch goed uit goe bezig kevin ze zien er toch mooi groen uit

            grtzz ullys
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

            sigpic

            Comment


              Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!



              Dag 12

              We zien eindelijk wat voortgang!!

              DSC01604.jpgDSC01605.jpgDSC01606.jpgDSC01607.jpgDSC01608.jpgDSC01609.jpgDSC01610.jpgDSC01611.jpgDSC01612.jpg

              Iemand nog een idee waarom de blaadjes niet gewoon groen zijn?

              Comment


                Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                oi ioi ioi ze beginnen te groeien ze zien mooi uit

                blijf je volgen muize vanger


                me stoeltje is aangeschoven



                keep it green m8

                mvg vaderke
                sigpic

                Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                Comment


                  Comment


                    Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                    als je sproeit heb je vaak een paar grote vlekken maar dit bij deze plantjes lijkt me sterk ik heb sproei ook maar heb dan meestal hier en daar een bruine vlek op het blad.mischien de voeding of te nat.maar weet het niet zeker iemand anders?????.

                    grt vapo

                    Comment


                      Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                      die zijn dus ni getopt eh monty das puur natuur... ook de ezelsoren.... staan nochtans naar mijn mening vrij dicht tegen de lamp aan dus licht hebbe ze normaal genoeg... die links in de bak staat die heeft wel 2 knobbeltjes tss de lobjes die lijken te groeien nu... (super bonzai bud on stick? )
                      En je kan gelijk hebben monty, kleine vlekjes van toen ze klein waren die nu wat groter worden met dat het blad groter wordt... Maar dus ook weeral niets om me zorgen over te maken... gelukkig!

                      @vapoman, idd maar check de uitleg hierboven over het groter worden van de vlekken (weet niet of het ergens op slaat natuurlijk hihi)

                      @vadertje, thnx man, ik volg jou topic uiteraard ook.. weet gewoon nooit wat zeggen en vindt nutteloos gelul in zo'n contesttopic maar mja...

                      @de rest, thnx om mee te volgen en mee te denken!.. staat tegewoordig minder text en uitleg bij de foto's simpelweg omdat er weinig te zeggen valt... we geven nog altijd afgezuurd water volgens het recept van de fles (phmeter doet beetje dodgy dingen en heb geen calibratievloeistof meer ) met bacterial en cotabstukjes, de hoeveelheid water gaat meer op gevoel dan iets anders, als ze droog staan volgens de meter kap ik wat water in de buis.. zowiezo in alle 3 de buizen en in diegene langs de droogste kant gewoon beetje meer...

                      Comment


                        Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                        haha nee het zijn geen vlekken in mijn onderbox haha.mieschien de ph van de aarde te hoog waarom ze nog niet zo groen zijn.ik geef trouwens om de dag water mischien iets????

                        Comment


                          Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                          hmz zou raar zijn, als de ph van de aarde ni klopt zal die eerder te laag zijn, door de phmeter die raar deed hebbek de eerste watergift met iets TE afgezuurd water gegeven
                          we gaan es kijken wat ze doen met hun volgende bladeren... de eerste hebben wel wat afgezien onder de HPS vermoed ek (volgende trouwens zowiezo eerste weken onder TL) en de vroege verpotting ocharme...
                          Foto's worden trouwens genomen onder HPI licht dus dat geeft wel wat andere kleur ook maar in de kelder is er voorlopig nog geen ander licht buiten dat in de tent dusja..

                          Comment


                            Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                            het gaat goed daar succes ermee je bent goe bezig

                            Grtzz Ullys
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                            sigpic

                            Comment


                              Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                              ff snel wat foto's
                              we maken er straks wel een volledige update van
                              DSC01616.jpgDSC01617.jpgDSC01619.jpgDSC01621.jpg
                              Die met het zakkie rond is een AF AK die ff wat licht meepikt alvorens naar buiten te worden verbannen

                              Comment


                                Re: Beginnen vanaf 0, gelijk NO MERCY!

                                oi ioi ze beginnen te groeien zien goed uit

                                ma die eene lijkt toch getopt


                                mvg vaderke
                                sigpic

                                Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                                Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                                Comment

                                Bezig...
                                X