Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Indica Mix pack I by Smokey

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag Indica Mix pack I by Smokey

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik ben een tijdje geleden gestart met de indica mix pack te ontkiemen.
    IMG_0720.jpg
    Ik heb hiervoor gekozen om er 5 te plaatsen waarvan er 4 de dolle rit hebben overleefd.
    Namelijk Lemon Skunk, Trainwreck, El Nino en Church.
    Ondertussen zijn ze ongeveer 2 weken oud.

Inrichting van de kast:

De afmetingen van de kast:
    Diepte: 60 cm
    Hoogte: 1m 50 cm
    Breedte: 1 m
    Ik heb de zijden van mijn kast bekleeft met zwart - wit folie.

Lamp:
    De zaadjes zijn ontkiemt onder twee tornado spaarlampen van 15 watt.
    Sinds ik ze heb overgepot staan ze onder een 400 watt Phillips Sont-pia greenpower.
    Met een reflector erboven natuurlijk.
    lamp.jpgreflector.jpg

Luchtbevochtiger:
    Dit is een luchtbevochtiger die je normaal gezien in een terrarium plaatst, namelijk een Reptifrogger.
    luchtbevochtiger.jpg

Ventilators:
    Een ventilator - Fan RVK Lti diam 125 mm 225 m3 per uur.
    Een actieve inlaat (een badkamer ventilatortje) van 105 m3 per uur.
    ventilator.jpgActieve inlaat.jpg

Controle luchtvochtigheid & temperatuur:
    Weerstationtje vanuit de action.
    IMG_0868.jpg

Kweekproces:

Ontkiemen:
    Voor te ontkiemen, heb ik gekozen om ze in spongepots te stoppen.
    El Nino: Dit zaadje kwam na 2 dagen al eens boven piepen of het er interessanter uitzag dan onder de aarde.
    Cheese: Dit zaadje kwam na 3 dagen boven, besliste dat het er niet goed uitzag en heeft helaas de moed opgegeven en is naar de plantjeshemel.
    Trainwreck: Dit zaadje zei kiekeboe na 3 dagen.
    Lemon Skunk: Dit zaadje is bovengekomen na 4 dagen.
    Church: Deze had ik opgegeven, hij wou maar geen goeiedag komen zeggen, maar na een week in het lekkere spongepotje te zitten toch een goeiendag komen zeggen. En dit met zaadhoesje op zijn hoofd.

De groei:
    Toen ze 3 dagen boven de grond waren gekomen, heb ik ze overgepot in potten van 1, 7 liter.
    Dan zijn ze onder een HPS lamp gevlogen. Dan heb ik ook mijn luchtbevochtiger aangezet for my girls (want we willen geen ballen).

Nu zijn ze ongeveer een goeie 2 weken oud.
    Lemon Skunk:
    Dit is een beetje een "mongooltje".
    IMG_0854.jpgIMG_0860.jpg

El Nino:
    IMG_0856.jpgIMG_0857.jpg

Trainwreck:
    IMG_0848.jpgIMG_0859.jpg

Church:
    Dit is mijn zorgekindje. Ik heb gemerkt dat de bladeren bollig zijn en ze hangen een beetje naar beneden.
    Nu is mijn vraag: Wat kan ik eraan doen? Hoe maak ik hem gezond? Mijn vriendin wordt jaloers op de plant.
    IMG_0862.jpgIMG_0861.jpg
    Last edited by smokey_72; 5 February 2012, 23:46.
    My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Re: Kweekverslag Indica Mix pack I by Smokey

Mooi van start en nette verzorgde openingspost. Zo zien we ze graag

Veel succes met de kweek. Ik zal zeker af en toe eens een kijkje hier komen nemen.

Grtz

Comment

thx monty die van jou gaan ook goed bij het no mercy contest.
      en de nette en verzorgde openingspost is het werk van mn vriendin ik ben niet zn held in zn dingen
      weet jij toevallig wat er mis kan zijn met die church

grtz
      Last edited by smokey_72; 5 February 2012, 15:48. Reden: spellingsfoutjes
      My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Bladeren van de Church: bol en naar beneden hangend hoort naar een te nat medium....

Comment

ja dat vermoeden had ik ook alleen hij staat droog
          drm dat ik het zo raar vond

grtz

Comment

Kan een freakje zijn, genetische afwijkend.
            Als de rest het goed doet en deze heeft hetzelfde water e.d. zou het best zo kunnen zijn....

Comment

ze krijgen allemaal idd het zelfde water en dan heb ek al 2 freakjes die lemon skunk heeft ook zn raar blaadje

grtz

Comment

Gebruik je ook meters?

Comment

ja maar de ph meter is gesneuveld en ec heb ek nog nooit gemeten dus.
                  daar maak ek me geen zorgen over tis ook de eerste kweek dat ek meet,
                  de vorige kweken heb ek ook nooit problemen gehad met ph of zo.

grtz

Comment

Okay, meters gebruik ik ook niet (voor buitenkweek dan), kijk het ook altijd aan.
                    Laat ze maar groeien en kijken wat het wordt...misschien heeft iemand een ander idee, maar ze zijn nog jong, kan alle kanten op.

Comment

Mooi verslag.

Goed en uitgebreidt verwoord, dan mag ze wel een *** krijgen.

Het is triest om voor de zoveelste keer te moeten vast stellen dat de zaden van Greenhouse gewoon slecht zijn. Ik zelf heb ook slechte ervaring, maar ik heb wel een cheese groot gekregen. Mooie en lekkere wiet, maar ozo moeilijk te stekken. Jammer, dat je hem kwijt bent.

Zoals een zaadkenner ooit zei:" GH pruduceert zo grootschalig dat de kwaliteit en potentie ver te zoeken is." Andere zaadbanken werden mij geadviseerd, oa sweet seeds.
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Het is idd jammer dat de cheese de geest heeft gegeven, kwas wel benieuwd naar dit soortje.
                        Gelukkig hebben de andere 4 zaden het overleefd, dus daar ben ek al blij om.

We hebben dus ook weer een les geleerd mijdt greenhouse, 2 de keer dat ik problemen heb met deze zaden.
                        Ik dacht eerst nog dat het aan mij lag, mij eerste soort was AMS in buitenkweek (waarvan er 2 van de 5 waren ontkiemd).

Idd sweet seeds hebben een paar leuke soortjes. Mijn vorige ronde heb ik een paar black jack zaden uitgeprobeerd,
                        deze heb ik wel buiten gekweekt. Super soortje, ze zijn vrij schimmel resistant ook.

Grtz

Comment

Heb je dat blauwe plastic van je lampekap afgetrokken ?
                          'k vroeg het me gewoon af..

Met de Rhino en Widow van GHS heb ik ook minder goeie ervaring.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja het plastic heb ek van de lampkap gehaald voor ek hem heb opgehangen.
                            Wel dit is de 2x dat ik een mindere ervaring heb met greenhouse,eerst met AMS
                            en nu deze kvindt het jammer maar niets aan te doen he.

Grtz

Comment

idd Niks aan te doen nu.
                              Nog even afwachten, misschien groeien ze er nog overheen.
                              En anders niet te veel tijd in steken en iets nieuws zaaien
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X