Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
dankje ully
jops doe me best en dank u
heb idee dat ie na amnesia ruikte nops geslacht laten ze nog niet zien, maar heb vandaag de tijd aangepast dus we gaan afbloeien
---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:09 ----------
Stap 4: Afbloeien - Dag23 - Dag 1 (12/12) - Bloei
Hey mede Growers!
hier nog een kleine UPDATE
Na een tijdje piekeren heb ik de knoop doorgehakt, we gaan over op 12/12. de Pubers zullen nu volwassen worden.
Als ik het topic bekijk van Cleargreen, maak ik een goede beslissing anders worden de Pubers te GROOT voor het scrog-net. bij cleargreen was de bloei zichtbaar na 21 dagen 12/12 dus ben eens benieuwt bij mij, tot die tijd kunnen ze nog fijn groeien en kan ik ze nog een beetje over het scrog-net leiden.
ik heb op dit moment 16 takken van 2 Pubers samen, en dat zal voldoende zijn voor me scrog WE HOPE Ghehe
Dus Peeps hou het goed in de gaten. UPDATES VOLGEN dit was het weer voor effies THE END
Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze
Medicinaal gebruik en Kweek.
Mvg. Vaderke
wordt vervolgt
Copyright @ 2012 Vaderke
Oorspronkelijk geplaatst door ullys
View Post
Oorspronkelijk geplaatst door vapoman
View Post
Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude
View Post
---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:09 ----------
Stap 4: Afbloeien - Dag23 - Dag 1 (12/12) - Bloei
Hey mede Growers!
hier nog een kleine UPDATE
Na een tijdje piekeren heb ik de knoop doorgehakt, we gaan over op 12/12. de Pubers zullen nu volwassen worden.
Als ik het topic bekijk van Cleargreen, maak ik een goede beslissing anders worden de Pubers te GROOT voor het scrog-net. bij cleargreen was de bloei zichtbaar na 21 dagen 12/12 dus ben eens benieuwt bij mij, tot die tijd kunnen ze nog fijn groeien en kan ik ze nog een beetje over het scrog-net leiden.
ik heb op dit moment 16 takken van 2 Pubers samen, en dat zal voldoende zijn voor me scrog WE HOPE Ghehe
Dus Peeps hou het goed in de gaten. UPDATES VOLGEN dit was het weer voor effies THE END
Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze
Medicinaal gebruik en Kweek.
Mvg. Vaderke
wordt vervolgt
Copyright @ 2012 Vaderke
Comment