Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Stap 4: Afbloeien - Dag35 - Dag 13 (12/12)- Bloei
Hey mede Growers!
hier nog een kleine UPDATE
Zo we zitten bijna op 14dagen van 12/12, we gaan vanaf dag 15 12/12 de voeding opvoeren en weer callgreen mee geven.
de amino Root geven we nog 1 laatste week mee, en de MR1 geven we nog 2 weken mee erna stappen we over op de MR2.
ik ben heel tevreden met die Metrop Voeding echt super spul.
Metrop Amino Root 0.8ml/1l(laatste week) Metrop MR1 0.5ml/1l Metrop Callgreen 0.2ml/1l
ik zal ook vanaf dag 15 de andere lamp gaan gebruiken. DeTCL 2700K Bloei
dus we stappen van de TNEON Secret Jardin TCL 6500K Groei over op de TNEON Secret Jardin TCL 2700K Bloei.
maar zo als altijd hier nog wat fotos van de Pubers, ik heb voor dat ik weer ging binden wat foto's gemaakt en toen ik klaar was.
ik wil ook effies nog melden dat ik nog een verslagje zal starten, en dan buiten kweek Autoflowering. AK PASSION en Little Dwarf.
maar hierover meer als het Topic is aangemaakt. voor de rest heb ik weinig te melden. THE END
Stap 4: Afbloeien - Dag36 - Dag 14 (12/12)- Bloei
Hey mede Growers!
Zo ik heb de TNEON Secret Jardin TCL 6500K Groei maar eruit gehaald en de TNEON Secret Jardin TCL 2700K Bloei erin gezet.
dagje eerder als ik gezegd heb maar goed. eens kijken wat de pubers gaan doen want ze staan namelijk al 14dagen op 12/12.
En het eenigste wat ik zie is het begin van de voorbloei ma voor de rest niks.
Nu met de TNEON Secret Jardin TCL 2700K Bloei zullen de pubers nog iets strekken maar ook sneller beginnen met de bloei. Dus we gaan ervoor
voor de rest heb ik weinig te melden, dames groeien goed zien mooi groen en scrog-net wordt lekker vol THE END
ow hier nog enkelen fotos van hoe de pubers erbij stonden voor ik ze onderhanden heb genomen en erna.
Dat begint al aardig vol te groeien dat netje van je V, mooie plantjes ook om te zien nog mooi groen....super kerel.
Ik had persoonlijk eerder die bloeilamp erin gehangen omdat je juist die rek wilt hebben met scroggen, want dan had je waarschijnlijk al meer dan de helft vol gehad nu...
Stap 4: Afbloeien - Dag38 - Dag 16 (12/12)- Bloei
Hey mede Growers!
We hebben de voorbloei gespot de Pubers zijn langzaam volwassen dames het worden, ben benieuwt wanneer we de 1ste bloei spotten.
voor de rest heb ik weinig te melden alles gaat gewoon zen gangetje de Dames doen het goed, ze zijn mooi groen en gezond. THE END
Comment