Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
TY all Voor die leuke berichtjes.
Stap 4: Afbloeien - Dag41- Dag 19 (12/12)- Bloei
Hey mede Growers!
hier nog een kleine UPDATE:
zo ik had vandaag eens de LV en Temp meter eens verplaatst, ik heb hem nu eens op het scrog net geplaats wou toch effe weten wat daar de temp was. (overzichtje stukie na beneden)
voor de rest groeien ze lekker door, me valt wel op dat ze wat minder hard groeiendus ik zal denk ik geen werk meer hebben aan het binden en leiden van de takken.met de voeding gaan we nu langzaam ook weer veranderen. op dit moment geef ik ze nog MR1 en Amino Root en Callgreen.
Metrop Amino Root 0.8ml/1l Metrop MR1 0.5ml/1l Metrop Callgreen 0.2ml/1l
erna krijgen ze weekje of ietjes langer, Amino Bloom,MR1, Callgreen .
maar ik zal moeten wachten tot de 1ste zichtbare bloei voor ik de Amino Bloom mee kan geven, maar ik denk dat het niet lang meer zal duuren.
Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l Metrop MR1 0.7ml/1l Metrop Callgreen 0.2ml/1l
maar goed voor de rest zijn gewoon 2 prachtige plantjes ben der echt trots op ma ook op me zelf.
me 1ste x en gaat nog lekker en peeps voor de rest heb ik weinig te melden dus hou me topic in de gaten voor nog meer updates. THE END.
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
He Vadertje, mooi, de zichtbare bloei, die t-neons zijn echt geweldige lampen, lekker dicht erop, ik zou wel je kap wat meer brecht buigen zodat ook de buitenste topjes en bladeren goed van het licht kunnen genieten, dit heb ik bij mij ook gedaan, werkt super
ik had eens even een foto bekeken en eens wat cijfers erop gezet, ik kwam uit op 24.
maar heb zeker nog enkelen gemist, die staan jammer genoeg niet op de foto, of ik ben een beetje blind.
maar daar komt wel een foto van als de bloei er al in zit
Comment