Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
TY all Voor die leuke berichtjes.
Stap 4: Afbloeien - Dag51- Dag 29 (12/12)- Dag 8- Bloei
Hey mede Growers!
hier zijn we dan weer met een UPDATE
zo we zijn aangekomen in week 4 van 12/12 en me Girls worden vanaf vandaag verwent met MR2 bloeivoeding, de callgreen wordt nu ook iets meer.
de voeding zal de komende weken worden opgebouwt tot 1 week voor de oogst, laatste week gaan we spoelen behalve de Amino Bloom die zal ik tot de laatste dag doorgeven.
Met de MR1 ben ik gestopt, eergisteren hadden ze het laatste gekregen en vanaf 4 hebben de girls het niet meer nodig.
de girls zijn nog flink de lucht in gegaan ghehehe, maar dat is normaal Bij haze (sativa).
de top ontwikkeling zit er nu ook goed in. het zijn en worden mooie ronde knikkers echt prachtig om te zien. (Ben trots op me zelf )
ben echt benieuwt wat het zal worden en hoeveel gram ze me gaan opleveren onder de Tneon 2x55watt.
voor de rest valt er weinig te vertellen, het oog zegt vaker ook meer dan woorden dus geniet van de FotoShow of the Dutch Amnesia Haze THE END
ow PS. dit is me 1ste binnen kweek
Vanaf Nu week 4 Krijgen ze: Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l Metrop MR2 0.7ml/1l Metrop Callgreen 0.3ml/1l
En Vanaf week 5 Krijgen ze: Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l Metrop MR2 1ml/1l Metrop Callgreen 0.3ml/1l
Stap 4: Afbloeien - Dag52- Dag 30 (12/12)- Dag 9- Bloei
Hey mede Growers!
hier zijn we dan weer met een UPDATE
Vandaag was Monty en K1, en lange en eefke op bezoek, ik heb monty k1 en lange de dames laten zien en monty en k1 hielpen mij bij het plat leggen van de takken.
ze hadden even samen de dames onder handen genomen. plat gelegt en geknakt ze hebben voor me de dames verder uitgespreid iets wat ik eigenlijk niet wou
maja het is gebeurt gehehe.
nu zal ik wel meer toppen krijgen, en het maximale van het scrog-net gebruiken
ik ben zelfs het denken om nog 1 Tneon 2x55Watt aan te schaffen. zodat ik me scrog-net compleet verlicht krijg. en het me nog iets meer oplevert.
heb nu 2x55watt en wil dan nog 1 2x55watt dus dan zitten we al op 220watt
maja effies kijken kwa centjes Gezinnetje gaat voor
voor de rest weinig te melden THE END
voordat Tornado Monty en K1 erdoor heen gingen:
en dit is het resultaat na dat de 2 tornados erdoor heen zijn gevlogen:
beter tog
krijgen ze lekker veel licht en lucht ..
en die toppen die staan straks allemaal
strak omhoog naar de lamp toe..
komt wel goed in je tentje..
blijft leuk dat scroggen..
Comment