Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Leuk om te zien dat er toch wel vergelijkenis is met een plant van mij....jij heb er ook eentje tussen zitten die veel blad in de top aanmaakt, op foto 2 zie je dat goed .
Ze staan er lekker bij kerel, maar zie ik nu bruine haartjes verschijnen????
Leuk om te zien dat er toch wel vergelijkenis is met een plant van mij....jij heb er ook eentje tussen zitten die veel blad in de top aanmaakt, op foto 2 zie je dat goed .
Ze staan er lekker bij kerel, maar zie ik nu bruine haartjes verschijnen????
Grtz
was da per ongeluk met het touwke van de camera eraan gekomen, en ja 1x de lamp erop gedondert toen was monty hier
dan worden ze automatisch bruin ma zou geen kwaad kunnen. komen genoeg nieuwe bij
ow en ps
die paarse bladsteeltjes kan van het knakken komen maar dat is bij 3 bladeren extreem denk dus de stress van het knakken.
en bij de rest dat beetje paars zal van de nacht temp komen
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Een hoop mooie foto`s, je hebt al wat topjes met bruine haartjes, wat is hier de reden van?
Verder erg mooi, groen en gezond, leuke topontwikkeling al, trichomen geen tekort...nice.
Comment