Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
TY all, voor die leuke berichtjes
Stap 4: Afbloeien - Dag82- Dag 60 (12/12)- Dag 39- Bloei
Hey mede Growers!
hier zijn we dan weer met een UPDATE
de dames gaan lekker ze vertonen nu wel beiden ietsjes van lichte overvoeding.
maar bij de voorste dame beginnen wat bladeren onder bij het scrogg-net wat geel te worden.
maar kan het een te kort zijn als ze lichtelijk overvoed zijn?
of zou de voorste langzaam met de laatste loodjes bezig zijn? lijkt wel erop dat de voorste sneller is als de achterste toch is het idd zaad idd soortje
dus zou toch samen moeten klaar zijn?
maar goed ik hoop dat ik het nog goed doe. ook al worden enkele bladeren geel en zijn de puntjes verbrand.
Je gaat nog steeds goed hoor kerel, het blad onder het net wordt geel omdat er weinig licht bij komt en je planten aan het eind van hun leven zijn begonnen. Je ziet duidelijk op de onderste toppen dat de haartjes bruin aan het worden zijn en dat ze aan het afrijpen is. Je kan ook duidelijk zien dat je kelken aan het opzwellen zijn.
Voeding nu wel HEEL goed in de gaten gaan houden, dus je kan beter wat minder gaan geven dan te veel nu. En die kleine puntjes zijn niet zo erg zolang het maar niet doorzet.
Hey vadertje,
Ik had een tijdje niet gekeken, maar zijn goed gegroeid bij jou. Toppen zijn redelijk dik aan het worden. En ze zien er erg gezond uit hoor. Gaat lekker!!!
Comment