Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
TY all, voor die leuke berichtjes
Stap 4: Afbloeien - Dag87- Dag 65 (12/12) - Dag 44 - Bloei
Hey mede Growers!
hier zijn we dan weer met DE LAATSTE UPDATE
ik moet jammer genoeg mijn Micro-run afbreken, er staat namelijk een grote Renovatie op de planning. (huurhuisje)
en ze moeten overal zijn in me huis. ik dacht zelf rond half juni maar het bleek dus eerder.
ik vind het echt jammer en vind het gewoon vet kloten dat ik hem niet af kan maken.
ik heb dit verslag met plezier voor mij en zambeza en iedereen gemaakt ik heb veel geleerd in die korte tijd. ik hoop jullie hebben genoten van het verslag en fotokes.
ik ben zeer tevreden met de dames en hoe ze erop dit moment bij staan super gewoon.
de scrogg was me zeer goed geluk had het zelf niet verwacht Maja nu stoppen in week 7
was wel benieuwd geweest wat die tneons me gebracht hadden op einde als ik ze daar onder tot de laatste dag had afgebloeit.
Maar niet getreurd Mr. Monty Wou ze voor me Verder afbloeien zodat het niet allemaal voor niks is geweest.
ik vind dat super aardig van hem, echt toppie en bedankt Monty
samen hebben we vandaag het scrogg-net voorzichtig verwijdert zodat ze makelijk te vervoeren waren.
Monty gaat ze nu verder onder 250watt HPS. dus zullen ze zeker van genieten nu en verder knallen.
De Metrop Voeding blijven ze gewoon krijgen en ze zullen het idd schema aanhouden.
Monty zal voor me verder UPDATE in mijn post.
voor de rest weet ik niks meer te Melden. The End
Ben wel benieuwd na het eind resultaat
Voeding:
Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l
Metrop MR2 1ml/1l
Metrop Callgreen 0.3ml/1l
De laatste FotoShow van mij:
BILD7543.jpg BILD7571.jpg BILD7577.jpg
BILD7533.jpg BILD7535.jpg
BILD7536.jpg BILD7547.jpg BILD7534.jpg
BILD7548.jpg BILD7550.jpg BILD7555.jpg
BILD7556.jpg BILD7563.jpg BILD7568.jpg
BILD7544.jpg
Collage:
Nr.1
Nr.2
NR.3
Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze
Medicinaal gebruik en Kweek.
Mvg. Vaderke
wordt vervolgt
Copyright @ 2012 Vaderke
TY all, voor die leuke berichtjes
Stap 4: Afbloeien - Dag87- Dag 65 (12/12) - Dag 44 - Bloei
Hey mede Growers!
hier zijn we dan weer met DE LAATSTE UPDATE
ik moet jammer genoeg mijn Micro-run afbreken, er staat namelijk een grote Renovatie op de planning. (huurhuisje)
en ze moeten overal zijn in me huis. ik dacht zelf rond half juni maar het bleek dus eerder.
ik vind het echt jammer en vind het gewoon vet kloten dat ik hem niet af kan maken.
ik heb dit verslag met plezier voor mij en zambeza en iedereen gemaakt ik heb veel geleerd in die korte tijd. ik hoop jullie hebben genoten van het verslag en fotokes.
ik ben zeer tevreden met de dames en hoe ze erop dit moment bij staan super gewoon.
de scrogg was me zeer goed geluk had het zelf niet verwacht Maja nu stoppen in week 7
was wel benieuwd geweest wat die tneons me gebracht hadden op einde als ik ze daar onder tot de laatste dag had afgebloeit.
Maar niet getreurd Mr. Monty Wou ze voor me Verder afbloeien zodat het niet allemaal voor niks is geweest.
ik vind dat super aardig van hem, echt toppie en bedankt Monty
samen hebben we vandaag het scrogg-net voorzichtig verwijdert zodat ze makelijk te vervoeren waren.
Monty gaat ze nu verder onder 250watt HPS. dus zullen ze zeker van genieten nu en verder knallen.
De Metrop Voeding blijven ze gewoon krijgen en ze zullen het idd schema aanhouden.
Monty zal voor me verder UPDATE in mijn post.
voor de rest weet ik niks meer te Melden. The End
Ben wel benieuwd na het eind resultaat
Voeding:
Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l
Metrop MR2 1ml/1l
Metrop Callgreen 0.3ml/1l
De laatste FotoShow van mij:
BILD7543.jpg BILD7571.jpg BILD7577.jpg
BILD7533.jpg BILD7535.jpg
BILD7536.jpg BILD7547.jpg BILD7534.jpg
BILD7548.jpg BILD7550.jpg BILD7555.jpg
BILD7556.jpg BILD7563.jpg BILD7568.jpg