Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

    hey
    lkkr geoogst ik hoop dat hij mag smaken
    nu nof ff geduld
    grts

    Comment


      Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

      Ziet er netjes uit m8 !!

      nu lkkr drogen en kuren !!

      En dan zouw ikz eggen , laat het u smaken

      groetjes en nice run m8
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

        Nice Vaderke! Geniet er van!

        Comment


          Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

          saaaweeeeeet das ziet er heerlijkt uit !

          Jullie hebben dat heel gedaan
          Vadertje het harde werk en monty man de afbloei
          enjoy it
          Last edited by Bubba J; 11 June 2012, 07:55.
          sigpic

          Comment


            Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

            lekker hoor dat het je mag smaken !!!
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment


              Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

              Whoppaaaaaaaaa
              God was never on your side..

              Comment


                Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                Zo Vaderke,

                Nu niet achteruit gaan leunen he. De droog week is nu cruciaal. Blijf het goed in de gaten houden en stop ze op't juiste moment in de potten, niet te droog niet te nat. De potten dan ook nog goed blijven luchten en controleren he. Zou zo zonde zijn als het nu nog misging.

                Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke gewicht. Het zal nog serieus gaan slinken allemaal. Zelf schat ik tussen de 100 en 150 gram droog op de pot, los geknipt van stammen en zo. Dus schone wiet.

                Na de dik drie weken water zal je waarschijnlijk weinig van voeding proeven en als je nu rustig genoeg droogt zalt muntige chlorofyl smaakje ook verdwijnen en heb je daar een heel fijn rookertje zo lijkt het me.

                Ik vond het erg leuk om ze de laatste weken van dicht bij te mogen zien en heb met veel plezier je verslag en grow gevolgd en je kunnen bijgestaan met raad en daad als je die nodig had. Ik had, eerlijk waar, niet verwacht dat je ze uberhaubt in dat kleine tentje zo klein zou kunnen houden en je scroggskills mogen gezien worden. Juiste moment op 12/12 gezet en met aandacht en vlijt de zaak netjes in banen geleid. Chapeau!

                Ook het voeden deed je allemaal met beleid en aandacht en oog voor de plant zelf. Heel knap om een sativa zo mooi groen te houden in een 5 liter potje. Dat zal je niet iedereen zomaar nadoen.

                Ook je verslag breekt alle records, vet over de 100.000 kijkers! Het vele gespam mag misschien iets minder, gehgehgeheghegheheghe.

                Al met al een heel leerrijke en geslaagde run tot dusver. Nu nog even de energie opbrengen om het ook zo secuur en netjes af te maken en dan lekker te genieten van wat volgens mij een heel fijne en eerlijke rokerd gaat worden.

                Rest de vraag -----> Klik

                Comment


                  Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                  Geweldig, uitgebreid en fantastisch geschreven verslag. Dank hier voor.
                  Nu rest alleen nog het drogen en curen.
                  Laat het toverwietje jullie smaken .
                  Groetjes wamy

                  Comment


                    Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                    Erg leuk verslag en leest lekker weg, die toppen zien er heerlijk uit!! Veel rookplezier ( en je katten hebben smaak zo te zien )

                    Comment


                      Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                      Ziet er goed uit v, mooie TL run geweest!!

                      Laat het je smaken kerel je heb het verdient.

                      Grtz

                      Comment


                        Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                        Mooie toppen laat het je smaken als je ze al kan roken , veel hard werk word uiteindelijk beloont dat kan je zien aan deze topic !
                        grtz shining

                        Comment


                          Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                          Nu nog even wachten op een rookverslag

                          Het is je goed afgegaan en zag er goed uit. Hopelijk smaken ze ook zoals ze uitzien haha.
                          Succes verder met het drogen van je snoepgoed

                          Comment


                            Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                            TY all, voor die leuke berichtjes

                            Stap 6:


                            Hey mede Growers!

                            De topjes zijn gedroogt, de takjes braken namelijk. (ook in de topjes braken ze) dus heb alles van de tak geknipt en in 4 potte gedaan. (zodat niet op elkaar zit geperst maar lekker losjes zit)
                            ik doe de potten elke dag 15 minuten open zetten, en de wiet nog wat door elkaar halen om te luchten en dat doen we dan de komende 2 of 3 maanden.

                            Het Totaal Gewicht. onder Tneon maar ook laatste weekjes HPS is 110GR droog (en wat kleine grut 7.8gr), de fluffie Dame had 60GR en de Compacte Dame 50GR.
                            maar wat me wel opvalt, beide dames waren verschillend. maar het waren wel beide Dutch Amnesia Haze.
                            de Compacte dame die had de heerlijk Amnesia Geur, en de fluffie rook nergens naar ghehe.

                            maar het zijn heerlijke rokertjes geworden heb der al stiekum van geproefd. ghehe
                            ik kan zeggen dat ze beiden lekker weg rookten, en de smaak van beide is gewoon heerlijk.

                            Het scroge is me goed bevallen. dacht in het begin wel van ojee waar ben ik aan begonnen maar uiteindelijk is het me goed gelukt ben der wel trots op.
                            het was me 1ste x binnen kweken, en het ging me goed af het leverde me weer een kleine voorraad.
                            heb dit topic met heel veel plezier gemaakt. met 1369 fotokes gehehe ik hoop dat er ook sommige wat wijzer van zijn geworden
                            ik heb er in iedergeval wel van geleert

                            Ik wil me ook graag bij iedereen bedanken die me geholpen heeft met goede raad, en steun. en 1 ervan Mr Monty TY m8.
                            binnenkort zou ik jullie weer graag terug zien bij me volgende run onder Tneon + Scrog, we gaan toch proberen het nog beter te doen. met 4x55watt.


                            Voordat ik het vergeet Bladverwerking.

                            van het blad dat nog in orde was ook het topblad. heb ik boter van gemaakt. zou niet weten hoeveel gram het bladafval was, maar het leek voor mij voldoende om er 1000gr wietboter van te maken.

                            men verwijdert eerst al het slechte blad, en erna doe je alles in een doos en laat dat een paar dagen drogen. Als het droog is doe je 150ml water in een ketel. en dan voeg je bij het water nog eens 1000gr Room boter. dat laat je even pruttelen, als alles gesmolten is voeg je al het gedroogde blad toe. je zet dan het gas kleiner en doet een deksel op de ketel.en je laat dat een uurtje of 2 rustig pruttelen. als het zover is zet je het fornuis uit en je laat het een beetje afkoelen. je pakt onder tussen 2 ouwe Theedoeken en die leg je in een vergiet als je die hebt (of over een andere ketel heen). Je giet dan alles netjes in die theedoeken zonder te morsen in een andere ketel. gehehe en je laat het dan even uitlekken. erna pak je de theedoeken bij elkaar en wring die goed uit. als ze goed uitgewrongen zijn gooi je het afval weg. je kunt alles nog eens bv zeven of je zet ketel ergens koel weg, en laat de boter dan afkoelen. als het afgekoeld is snij je met een scherp mes rond om de boter los en je giet het vuile water er dan voorzichtig weg, erna snij je nog eens met een scherp mes de boter in 4 stukken. je draait de boter om je ziet dan een vuile kant en die krasje dan met een mes schoon. erna verdeel je en weeg je de boter voor cake bv 200gr en brownie 50gr af en doet dat in Diepvrieszakjes, en vriest dat in. en je hebt wietboter

                            zo maak ik mijn wiet boter, ik hoop dat ik er wat mensen ermee geholpen heb.

                            je kunt met de wietboter verschillende dingen maken BV.

                            Cake, brownie, Koekjes, Bon Bons, wiet lollys enz


                            Rookverslag - Zambeza - Dutch Amnesia Haze - Dame.1 de fluffie dame

                            GEUR : De geur van de gedroogde toppen is zacht kruidig.

                            SMAAK : De smaak van de weed tijdens het roken is lekker zacht en ook een beetje kruidig, wel lekker. De weed is niet scherp in de keel en is lekker aangenaam, alle voedingsresten zijn dus goed weggespoeld.

                            EFFECT : lekker stoned, maar toch blijft er lekker vrolijk en ondernemend van. en het is een heerlijke avond roker een beginnende blower zal er apestoned van worden .

                            Rookverslag - Zambeza - Dutch Amnesia Haze - Dame.2 de compacte dame

                            GEUR : De geur van de gedroogde toppen is zacht kruidig met een zoetige amnesia haze flavour.

                            SMAAK : De smaak van de weed tijdens het roken is lekker zacht en ook een beetje kruidig, wel lekker. De weed is niet scherp in de keel en is lekker aangenaam, alle voedingsresten zijn goed weggespoeld.

                            EFFECT : lekker stond, en een bankhanger .

                            ALGEMENE INDRUK : een zeer lekker weedje met een prima effect , en ik vond dat ze beiden ook nog eens makkelijk te kweken waren.

                            THE END

                            thanks beste topic volgers !

                            en thanks to zambeza voor het testen van hun Dutch Amnesia Haze Seeds.



                            FotoShow:

                            BILD7823.jpg BILD7821.jpg

                            Dame 1 (Fluffie)

                            BILD7818.jpg

                            Dame 2 (compacte)

                            BILD7817.jpg

                            enkelen fotos worden nog toegevoegt.

                            Filmke.



                            er zullen ook nog wat filmpjes volgen.

                            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze


                            Medicinaal gebruik en Kweek.



                            Mvg. Vaderke en Monty



                            wordt vervolgt

                            Copyright @ 2012 Vaderke
                            Last edited by Vadertje; 17 June 2012, 10:50.
                            sigpic

                            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                            Comment


                              Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                              Heeeeeeeeeeee in de potten is altijd goed.
                              Rook ze pa heb je verdient na verhuizing van je planten en al.

                              Gr Ed

                              Comment


                                Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                                Mooie eindpost en zeker een mooi verslag vaderke. Ik heb het dan nog van iets dichter bij kunnen meemaken dan de meeste maar echt een prima kweek gedraaid vond ik.

                                Heel veel rookplezier van je twee totaal verschillende amneeskes. Ik kom binnenkort er wel eens van proeven, hihi.

                                Misschien je bladverwerking nog vermelden.

                                Grtz
                                Last edited by monty; 15 June 2012, 21:02.

                                Comment

                                Bezig...
                                X