Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

    zien der goed uit V

    doe zo verder

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

      Die gaan lekker V, maar ga je straks onder HPS afbloeien?? Want dan zullen ze wel een flinke spurt krijgen als ze daar onder komen.

      Keep it green m8!!!

      Grtz

      Comment


        Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

        Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude View Post
        Die gaan lekker V, maar ga je straks onder HPS afbloeien?? Want dan zullen ze wel een flinke spurt krijgen als ze daar onder komen.

        Keep it green m8!!!

        Grtz
        ne ne Dude we gaan ook gewoon onder Tneon afbloeien, en spurt zullen ze moeten maken als de takken vastliggen op het scrog net
        maar ben wel benieuwt hoe ze het straks doen onder de andere lamp. want op dt moment met de groei lamp gaat het wel lekker.
        maar ik zal wel de 1ste 2 weken van 12/12 nog de groei lamp gebruiken. en vanaf week 3 van 12/12 overstappen op de Bloei. maar dat zien we wel als zover is

        ik gebruik op dit moment voor de Groei:
        TNEON Secret Jardin 55watt TCL 6500K Groei

        b_15839.jpg

        En voor de Bloei zal ik deze gaan gebruiken:
        TNEON Secret Jardin 55watt TCL 2700K Bloei

        b_15838.jpg


        mvg Vaderke
        Last edited by Vadertje; 7 March 2012, 19:49.
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment


          Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

          gaat erg lekker vaderke
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

            Stap 3: De Start - Dag22 - (18/6) - Groei

            Hey mede Growers!

            hier nog een kleine foto UPDATE

            BILD5312.jpg BILD5363.jpg

            BILD5322.jpg BILD5333.jpg BILD5336.jpg BILD5339.jpg BILD5340.jpg BILD5361.jpg

            BILD5325.jpg BILD5346.jpg BILD5354.jpg BILD5349.jpg BILD5352.jpg BILD5358.jpg

            sorry voor de iets wazige pictures ertussen maja heb niet echt een rustig handje

            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze



            Medicinaal gebruik en Kweek.



            Mvg. Vaderke




            wordt vervolgt

            Copyright @ 2012 Vaderke
            sigpic

            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

            Comment


              Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

              Ken je er niet eentje kapotmaken??
              -
              Gewoon om de perfectie te doorbreken??

              Suc5 en smookse

              Comment


                Comment


                  Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                  Gaat heel goed daar ze mooi groen en die groeien als kool Nice

                  Tzijn echte juweeltjes
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                  sigpic

                  Comment


                    Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                    ben voor 100% overtuigd dat ddat wiet is!
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                    Comment


                      Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                      Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
                      Ken je er niet eentje kapotmaken??
                      -
                      Gewoon om de perfectie te doorbreken??

                      Suc5 en smookse
                      hehehe ne ne laat ze ma lekker groeien en ze zijn mooi maar niet perfect

                      ---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

                      Jops ze staan er mooi bij, ik had dvd hoesjes onder de potten beide pubers 4 hoesjes nu staat 1tje nog op 1ne en de andere op 2.
                      en als de hoesjes verdwenen zijn gaan we ze maar eens door het scrog-net laten groeien

                      en idd kan nog altijd van alles fout gaan maar dat hopen we maar niet

                      ---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:44 ----------

                      Oorspronkelijk geplaatst door ullys View Post
                      Gaat heel goed daar ze mooi groen en die groeien als kool Nice

                      Tzijn echte juweeltjes
                      TY ully ze groeien idd goed hopen dat ze dat blijven doen he My first time he en dan gelijk scrog

                      ---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:46 ----------

                      Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
                      ben voor 100% overtuigd dat ddat wiet is!
                      Ne ne God da doen we niet aan want wiet is DRUKS, het zijn tomaten plantjes lol
                      sigpic

                      Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                      Comment


                        Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                        Nice vaderke, je D.A.H.

                        Grtz

                        Comment


                          Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                          Stap 3: De Start - Dag23 - (18/6) - Groei

                          Hey mede Growers!

                          hier nog een kleine foto UPDATE +Info

                          ik had de 2 Pubers op 4 dvd hoesjes gezet zodat ze lekker kort onder de lamp stonden, maar op dit moment staat nog 1 Puber op 1 dvd hoes en de andere Puber op 2 hoesjes.
                          als ze beide niet meer op de hoesjes staan, laat ik ze door het scrog-net groeien en gaan we over op 12/12. want zou ik ze nog effe door laten groeien op 18/6 zullen ze wat te groot worden. en op 12/12 groeien ze ook nog effies door. ik zal in die tijd de Pubers nog effies over het scrog-net leiden tot de zichtbare Bloei.
                          ik ben heel tevreden met Zambeza Seeds hun Dutch Amnesia Haze, ze groeien lekker en hebben een mooie frisse en gezonde groenen kleur.
                          maar eenigste wat me wel opvalt is dat er Veel Indica Trekjes in Zit maar dat kan nog veranderen. (I Think)
                          Dus eens kijken of dat dadelijk verandert met de bloei en dat de sativa na buiten komt. Maar dat zullen we straks zien als we eens gaan afbloeien.

                          op dit moment heb ik weinig te melden over de pubers. dus we gaan nu nog enkelen foto updates doen tot ze groot genoeg zijn om de bloei in te gaan. THE END

                          BILD5365.jpg BILD5409.jpg

                          BILD5386.jpg BILD5387.jpg BILD5393.jpg BILD5397.jpg BILD5404.jpg BILD5405.jpg BILD5418.jpg

                          BILD5385.jpg BILD5386.jpg BILD5399.jpg BILD5401.jpg BILD5410.jpg BILD5416.jpg BILD5407.jpg

                          sorry voor de iets wazige pictures ertussen maja heb niet echt een rustig handje

                          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze



                          Medicinaal gebruik en Kweek.



                          Mvg. Vaderke




                          wordt vervolgt

                          Copyright @ 2012 Vaderke
                          sigpic

                          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                          Comment


                            Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                            Wat een vertakkingen man je ziet gewoon dat er veel buds gaan aankomen die plantjes zijn mooi groen ook.
                            Goed verzorgd vadertje,
                            Doe zo verder
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                            sigpic

                            Comment


                              Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                              lekker bezig vaders hou ze mooi groen en breed gaat het lekker goed komen.mooi hoor

                              Comment


                                Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                                Dat zijn mooie compacte plantjes, zou idd niet zeggen dat dat Amnesia zou zijn. Want het ziet er idd uit als een dikke indica met die korte internode opbouw en laag profiel.

                                Mooi groen van kleur en hoe ruiken die van jouw nu?? Die van mij ruiken naar hele zoete kattezeik en ik heb zelf bij mij nog steeds geen geslacht gezien jij wel???

                                Ga zeker zo verder kerel!!!

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X