Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
hier heb ik nog 4 collages van de dames
er zullen nog 2 filmkes Volgen maar moet eerst de fotos nog uitsorteren. 3de filmke en collage zullen over 10 11 weken komen
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Stap 4: Afbloeien - Dag57- Dag 35 (12/12)- Dag 14- Bloei
Hey mede Growers!
hier zijn we dan weer met een UPDATE
vanaf morgen gaan we met de voeding ietsjes omhoog (MR2 Bloei - en dat houden we 6 weekjes aan), ow en vanaf morgen ga ik er nog een Tneon bij hangen. (had vandaag nog eentje bestelt Ghehe)
ik ga dus nu van 2x55watt(110watt),naar 4x55watt(220watt). ik had me nog eentje bestelt zodat ik nu wat meer licht heb in de tent,
zodat ik de heele scrogg goed belicht krijg. want ik had links en rechts wat minder licht maar dat ga ik nu corrigeren. en ja nu gaat gewicht ook iets omhoog
maar ben wel benieuwt wat het eind Resultaat zou zijn. wat denken jullie?
voor de rest zien de girls mooi groen en gaan de topkes lekker.
maar voor de verdere rest heb ik weinig de rest zien jullie wel op de fotos THE END
Krijgen nu nog:(6-4 tot 13-4) Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l Metrop MR2 0.7ml/1l Metrop Callgreen 0.3ml/1l
vanaf morgen:(13-4 tot 18-5) Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l Metrop MR2 1ml/1l Metrop Callgreen 0.3ml/1l
Stap 4: Afbloeien - Dag58- Dag 36 (12/12)- Dag 15- Bloei
Hey mede Growers!
hier zijn we dan weer met een UPDATE
Zo de postbode is Geweest en die heb men 2de Tneon bezorgt, en de Clipfan. Papie weer happy
ik ben gelijk naar de tent gegaan de lamp in elkaar gedraaid de andere lamp na links geplaats de nieuwe rechts op zen plek gehangen.
nu heb ik me complete scrogg 100% belicht.
alleen ja clipfan waar moet ik die plaatsen ghehehe, extra gekocht en nu weet ik niet waar ik hem moet plaatsen.
we zijn vandaag ook met de MR2 bloei omhoog gegaan van 0.7ml naar 1ml. en dat zal de komende weken zo blijven.
Ze krijgen vanaf vandaag:(13-4 tot 18-5) Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l Metrop MR2 1ml/1l Metrop Callgreen 0.3ml/1l
Temp: %
de temp zal nu ook stijgen in de Tent en denk de LV zal nu gaan zakken. straks eens even kijken
Voor de Rest is er te weinig Te melden Dus geniet lekker van de Fotokes THE END
Dat zullen ze zeker leker vinden V die 2 kappen erboven, en je assimilatie gaat een stuk omhoog .
Mooie planten om te zien en de toppen beginnen ook al lekker vorm te krijgen.
Maar als dit pas dag 15 bloei is dan ga jij niet 12 weken hoeven wachten.....
Comment