Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

    TY all, voor die leuke berichtjes

    Stap 4:
    Afbloeien - Dag87- Dag 65 (12/12) - Dag 44 - Bloei

    Hey mede Growers!

    hier zijn we dan weer met DE LAATSTE UPDATE
    ik moet jammer genoeg mijn Micro-run afbreken, er staat namelijk een grote Renovatie op de planning. (huurhuisje)
    en ze moeten overal zijn in me huis. ik dacht zelf rond half juni maar het bleek dus eerder.
    ik vind het echt jammer en vind het gewoon vet kloten dat ik hem niet af kan maken.
    ik heb dit verslag met plezier voor mij en zambeza en iedereen gemaakt ik heb veel geleerd in die korte tijd. ik hoop jullie hebben genoten van het verslag en fotokes.
    ik ben zeer tevreden met de dames en hoe ze erop dit moment bij staan super gewoon.
    de scrogg was me zeer goed geluk had het zelf niet verwacht Maja nu stoppen in week 7
    was wel benieuwd geweest wat die tneons me gebracht hadden op einde als ik ze daar onder tot de laatste dag had afgebloeit.

    Maar niet getreurd Mr. Monty Wou ze voor me Verder afbloeien zodat het niet allemaal voor niks is geweest.
    ik vind dat super aardig van hem, echt toppie en bedankt Monty
    samen hebben we vandaag het scrogg-net voorzichtig verwijdert zodat ze makelijk te vervoeren waren.
    Monty gaat ze nu verder onder 250watt HPS. dus zullen ze zeker van genieten nu en verder knallen.
    De Metrop Voeding blijven ze gewoon krijgen en ze zullen het idd schema aanhouden.

    Monty zal voor me verder UPDATE in mijn post.

    voor de rest weet ik niks meer te Melden. The End

    Ben wel benieuwd na het eind resultaat

    Voeding:
    Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l
    Metrop MR2 1ml/1l
    Metrop Callgreen 0.3ml/1l



    De laatste FotoShow van mij:

    BILD7543.jpg BILD7571.jpg BILD7577.jpg

    BILD7533.jpg BILD7535.jpg

    BILD7536.jpg BILD7547.jpg BILD7534.jpg

    BILD7548.jpg BILD7550.jpg BILD7555.jpg
    BILD7556.jpg BILD7563.jpg BILD7568.jpg

    BILD7544.jpg

    Collage:


    Nr.1



    Nr.2



    NR.3



    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze


    Medicinaal gebruik en Kweek.



    Mvg. Vaderke



    wordt vervolgt

    Copyright @ 2012 Vaderke
    Last edited by Vadertje; 13 May 2012, 21:38.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    Comment


      Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

      Daaamn wat een lekkere toppen man en wat kuuut dat je het niet kan afmaken man
      Maar ze zijn in goede handen als ik zo lees dus is zekers niet voor niets geweest
      Zou zonde zijn om ze te killen.

      Er zullen zekers nog wel fotos komen toch

      Eens een paffer, altijd een paffer........

      Comment


        Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

        Hey luitjes,

        Zoals Vadertje reeds uitlegde zijn zijn plantjes naar hier verhuiste en mogen ze hun laatste weekjes in huize monty afbloeien. Het verslag gaat dus gewoon door.

        Ik heb de Metrop Voeding van Pa meegekregen en we gaan gewoon zijn schema verder afmaken.


        Voeding:
        Metrop Amino Bloom 0.8ml/1l
        Metrop MR2 1ml/1l
        Metrop Callgreen 0.3ml/1l



        FotoShow



        Achteraan in de tent staan nu dus de twee planten van vaderke. Voorin staat ook nog een amnezia en laat nu toevallig deze amnesia ook een krijgertje zijn via Vaderke, hihi. Heel casa monty dus vol met amnesia uit huize vaderke, lolP1080521.jpg

        Omdat ik mijn klok anders heb lopen krijgt de gehele tent en lange nacht van ronde de 20 uur om dan met lamp aan van 21:00 tot 9:00 te draaien. Voor de rest weet ik niks meer te Melden. The End

        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze


        Medicinaal gebruik en Kweek.



        Mvg. Vaderke en Monty



        wordt vervolgt

        Copyright @ 2012 Vaderke
        Last edited by monty; 13 May 2012, 00:42.

        Comment


          Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

          Dikke vette toppen al daar ziet er heel lekker uit m8
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

          sigpic

          Comment


            Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

            Na renovatie komt zonneschijn!

            Idd wel jammer om niet hele ronde onder neon af te maken, maar opbrengst zal dr niet minder om wezen.

            RIP tot de oogst dan maar he.

            Comment


              Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

              Jammer man, netjes op gelost.
              Ziet veder precfect uit.

              Comment


                Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                Lijkt me geen prettige rit met van die grote planten in je auto. En hup bij Monty de flat ingetild, lol .

                Comment


                  Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                  Oorspronkelijk geplaatst door ullys View Post
                  Dikke vette toppen al daar ziet er heel lekker uit m8
                  dankje wel m8,

                  Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
                  Na renovatie komt zonneschijn!

                  Idd wel jammer om niet hele ronde onder neon af te maken, maar opbrengst zal dr niet minder om wezen.

                  RIP tot de oogst dan maar he.
                  gehehe idd na de renovatie komt zonneschijn, en dan gaan we nog eens een scrogje maken onder tneon. maar dan met een ander soortje.
                  ben toch nieuwschierig naar het eind resultaat onder Tneon.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Fast2005 View Post
                  Jammer man, netjes op gelost.
                  Ziet veder precfect uit.
                  dankje wel vind het zelf heel jammer had me er echt op verheugt, want het was me 1ste binnen kweek en het ging super goed vond ik zelf.
                  en het is idd goed opgelost ben ik ook blij om. het was te jammer geweest als het de gft in was gegaan dan was het 3 maande werk voor niks geweest.
                  maar monty bood me deze hulp aan en vind echt super toppie van hem. hij gaat ze nu de laatste weken verder afbloeien. ook zal hij mijn topic verder blijven update tot de oogst.
                  we zullen dus wel nog zien hoe ze zich zullen verder ontwikkelen in de laatste weken.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
                  Lijkt me geen prettige rit met van die grote planten in je auto. En hup bij Monty de flat ingetild, lol .
                  je moet eens weten hoe die 2 dames ruiken ghehe das niet meer normaal. en ja we hadden een oplossing boodschappen tasjes
                  paste er precies in
                  lol maar ze zijn goed aangekomen



                  VOOR MIJN LAATSTE UPDATES KIJK. (De voor-Laatste Fotos)


                  EN (De Laatste Fotos)



                  vanaf NU zal MONTY de laatste paar weken de dames verder afbloeien, en mijn topic verder blijven UPDATE.

                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze


                  Medicinaal gebruik en Kweek.



                  Mvg. Vaderke en Monty



                  wordt vervolgt

                  Copyright @ 2012 Vaderke
                  Last edited by Vadertje; 13 May 2012, 21:14.
                  sigpic

                  Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                  Comment


                    Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                    Die gaan een serieuse klap krijgen omdat ze in ene een HPS erboven krijgen + de rit in de auto....En nu maar hopen dat de buren het niet gezien en geroken hebben omdat monty al op goede voet zit met zijn buren...

                    Maar wel zo eerlijk om niet de prijs aan te nemen he V mocht je wat winnen, want je kweekt het zelf niet af......maar dat is mijn mening....

                    Succes!

                    Comment


                      Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                      Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude View Post
                      Die gaan een serieuse klap krijgen omdat ze in ene een HPS erboven krijgen + de rit in de auto....En nu maar hopen dat de buren het niet gezien en geroken hebben omdat monty al op goede voet zit met zijn buren...

                      Maar wel zo eerlijk om niet de prijs aan te nemen he V mocht je wat winnen, want je kweekt het zelf niet af......maar dat is mijn mening....

                      Succes!
                      een klap zullen ze wel gehad hebben is ja ook niks die verhuizing. maar komt wel goed
                      en dude als ik toch zou winnen bv dan zal ik hem delen met Monty.
                      maar ga der niet vanuit dat ik nu nog zal winnen

                      maar der zit nog altijd 3 maande of langer werk in en het is een nice topicje en tot nu toe is me scrogg perfect gelukt dat wil ook wat zeggen,
                      en der komt nog een rook verslag, en wat eindgewicht is enz enz
                      en het eenigste wat nu nog moest gebeuren is de laatste paar weken laten rijpen



                      want voor de rest viel der niks meer te doen, en M gaat op mijn manier verder met de Idd voeding en idd schema alleen met ander lampke. en hij zal verder het topic update

                      en ja het afbloeien kan ik jammer genoeg niet hier doen, vind het gewoon vet klote.
                      en kerel van de asbest is ook vandaag geweest die heb elke hoekje van huis gecontroleert
                      dus was wel blij dat de tent afgebroken was en dat M ze dames opgevangen heeft. anders had ik nu een probleem.


                      ps

                      en de contest ging erom om het zaad te testen en er een verslag van te maken. en het verslag staat er en zal tot einde geupdate worden.

                      en ik heb Zambeza Gemailt en hun de situatie uitgelegt.

                      moet ook zeggen ik heb dit verslag met plezier gemaakt voor me zelf voor zambeza en alle JDers. en I WILL BE BACK soon

                      VOOR MIJN LAATSTE UPDATES KIJK. (De voor-Laatste Fotos)
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...600#post277600

                      EN (De Laatste Fotos)

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...612#post277612

                      vanaf NU zal MONTY de laatste paar weken de dames verder afbloeien, en mijn topic verder blijven UPDATE.

                      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze


                      Medicinaal gebruik en Kweek.



                      Mvg. Vaderke en Monty



                      wordt vervolgt

                      Copyright @ 2012 Vaderke
                      Last edited by Vadertje; 14 May 2012, 20:24.
                      sigpic

                      Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                      Comment


                        Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                        Rustig aan vaderku je planten zijn in goede handen.Beter als dat je alles om moest halen.
                        Snap goed hoe klote het is om je kindjes ergens achter te moeten laten.Maar ben maar blij dat je die optie had.

                        GR ED

                        Comment


                          Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                          THC dude, Niet kunnen schijten?? Zit je drol al paar dagen overdubbel vast??

                          Niks aant handje komt goed met die HPS, niet alle wijven zijn zo kleinzielig als sommige..
                          Liever roem voor de mooie oplossing van t noodlot.
                          Vaderke jong, zolang je die wiet aan mij geeft bende gewoon een winnaar.

                          Suc6 en Smookse

                          Comment


                            Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                            Uw planten zijn idd in goeie handen ,

                            dit was de beste oplossing die je kon hebben

                            Nog veel succes met je kweekje va
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                            sigpic

                            Comment


                              Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze

                              De plantjes hebben idd een behoorlijke shok achter de rug door het vervoeren het wisselen van de tijden en het aanbod van licht waar het blad niet op ingesteld is. Ze zullen dus idd wel een paar dagen best last hebben. De lamp (250 wat) hangt momenteel nog op 40 cm om ze te laten wennen. Vanavond zal ik eens foto's maken en een update plaatsen.

                              In zoverre heeft THC dude wel gelijk dat ze van deze actie een flinke optater krijgen maar ik denk dan beter een optater dan de clikobak he.

                              Comment


                                komt allemaal goed joh

                                Verstuurd via Tapatalk
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...
                                X