Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mooie plantjes vapoman, een leuk kweekje om te volgen, bio zou ik mettertijd ook wel proberen als ik dit hier zo zie.
ik ga hier af en toe eens binnenwippen.
de auto topper is nu aan het rusten in de douch om gemolken te worden als het wil ff kijken.die andere heri was ook een kerel.hummmm maarja heb die kush en madshack nog.En de andere twee keer 2 sugar en hericules.
Ik ben zeer tevreden over wat ik zie over hoe groen ze blijven en lekker groeien001.jpg.
Ik geef tot nu toe alleen water en in de twee weken bacto soep.die hoge achter in is de sugar punch.
kortom ik heb niets te klagen dag 2 zichtbare bloei temp mooi stabiel 19,5 a 24,5 schaduw.
de luchtvochtigheid is 39 a 60 %
Water geef ik om de dag 6 liter voor allen.
hier nog wat fotos001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpgMischien zie ik iets over het hoofd.maar zien er gezond uit in mijn ogen.
Nou van de week weer een update of tussen door en alvast bedankt weer voor de reacties.
Die hebben mooi hoogte gewonnen, geen extreme sterk en idd mooi groen, mooi man
@Ja zekers ben er ook blij mee had het niet verwacht zo alleen met water en een beetje miccorr en paar tabs ff kijken wanneer ik die bio bloei meegeef.grt vapo
Comment