Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zo weer ff update ben nu weer een week verder.gaat nog steeds na behoren.heb de drie kleintjes op pottjes gezet zodat ze wat hoger staan ondr het licht.
De temp is nog steds tussen de 24 en 26 gr
De lv is tussn 45 en 60 %
verder heb ik niets te melden dan alleen te laten zien zegt meer dan schrijven.
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
eigenlijk heb ik weinig te melden de dames gaan de laatste fase nog 16 dagen te gaan ongeveer.
de temp is nog steeds perfect tussen 24 en 26 graden
de lv is eindelijk ook perfect 40 tot 60%
de ene top met verbrande blad wordt dikker en dikker en in het tentje wordt het zoeter en zoeter door de sugar punch.
ik heb ff gesnoept om te kijken wat voor smaak nou kan zeggen heerlijk.zoete smaak overgaant in een heerlijke smaak van de super silver haze. 006.jpgVerder ben ik eens gaan kijken hoe veel water ik geef per beurt.En hoeveel voeding ik geef in de week.
Ik geef dus 500ml water per plant en dat elke dag
IK geef voeding a 15ml per 5 liter water per 3x in de week.
De miccorr heb ik niet meer gegeven sinds dat ik het in de pot heb gedaan tijdens het overpotten.
De bacto heb ik 4x tussen door gegeven als lekker soepie 10x schepje bacto op 5liter water.
Zodoende kom ik dus tot nutoe aan dit resultaat. 001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg
Kortom ben zekers tevreden met deze biologische ronde.Op een paat verbrande puntjes en verbrande bladeren na.
Dit was weer ff een tussentijdse update.
Sorry als ik wat later ben met updates maar ja september verhuisd dus druk in de tuin bezig en de drie kids ja moeten ook bezig gehouden worden.Zal weer vaker proberen te updaten.
Hi Vapo, biologische kiloknaller, de Sugarpunch pheno die meer naar de SSH neigt is idd de lekkerste, organisch kweken op de Sannie way is lekker makkelijk, smakelijk en met een goede eerlijke opbrengst, straks nog een keer bacto en dan nog zo`n 10 dagen alleen water voor het perfecte einde
he krasi je hebt helemaal gelijk en die bacto had ik inderdaad nog 1x keer ingedachte en dan zekers spoelen.volgende ronde in het najaar gaan we er weer voor 100% biologisch.thx voor de supply.
Ik kijk in mijn tentje net maak fotos kijk ligt er een top om gvd pieppiep.Nou toen moest dokter vapo ff plakken knippen en vouwen en viola gespalkt en al005.jpg008.jpg009.jpg010.jpg011.jpgDe temp en de lv zijn nog steeds lekker stabiel en de dames zijn lekker aan het afbloeien.Verder nou ja weinig te melden verder fotos zeggen meer. 001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg006.jpg007.jpgzo dat was het weer voor zo ver.
Comment