Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

    http://www.servaplant.nl/MW%20vraag%...ord.htm#vraag1

    hier een link hoe de symbiosis mycorrhiza werkt mischien intressant.

    Comment


      #17
      Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

      Ik werk ook met de producten van Sannie, erg lekker om mee te werken, en verbluffende resultaten, de myco`s in combi met bacto en buffertabs is genoeg om tot week 3 bloei alleen water te geven.
      Succes Vapo, btw, die greenpowers gaan je ook bevallen net als de Phresh filters.

      Comment


        #18
        Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

        he krasi leuk dat je meekijkt.ja ik heb er genoeg over gelezen en gezien en ziet er goed uit.het zou ook de smaak te goede komen.heb ook die bloei erbij.ja en die greenpower ken het nog niet dus ben benieuwd.en die fresh filter heb ik vervangen had eerst een prima klisma haha.

        Comment


          #19
          Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

          Zo weer ff update was ff afgesloten geweest van upc maar ben er weer.
          ik heb de dames over gepot in 10 liters en 18 en 20 liters.heb er drie nog niet gepot aangezien ik niet wat wat het wordt.
          dit zijn namelijk reguliere zaden kush en herijuana dus ff afwachten.001.jpg002.jpg
          Verder heb ik de stand van de wing veranderd in herfst stand gezet het is geen ajust maar kan alleen de fitting verschuiven dus staat nu in middelste stand.003.jpg
          Verder moet ik zeggen dat door de aktieve inblaas de temp goed te regelen is en blijft lekker stabiel 27 gr.en de lv begint eindelijk op te lopen.heb met lappen en sproeien de lv zo steeds omhoog proberen te krijgen.Maar dat is nu verholpen.
          Ik geef de dames om de twee dagen water.
          Ik heb sinds afgelopen zaterdag de tijd van de timer veranderd in jawel 12/12.Ik heb ze ongeveer twee weken voor gegroeid zo hopende dat ze niet te hoog worden.



          Verder heb ik nog wel een vraag omtrend mijn ventilator.ik heb deze nu na de wand van de tent gericht weet niet of dit goed is.
          Aangezien ik denk dat dit stress kan veroorzaken of niet weet niet zo goed waar ik deze het beste op kan richten.


          zo dat was het weer ff alvast bedankt voor de hulp grt vapo

          Comment


            #20
            Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

            Ut giet oan!!

            Comment


              #21
              Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

              hallo mede hobbiesten,

              Zo weer ff update,

              Vandaag dag 6 12/12 lampjes net aan ff sproeien met water en ff wat water geven.Ben zo bezig kijk ik naar mij plantjes en kijk zo en nog een keer zie ik bij de heri twee of drie toppen vanuit zich zelf.002.jpg003.jpg
              Hoop dat het goed te zien is mischien weer iets voor monty.
              Verder moet ik zeggen dat ik best wel verbaast ben over de werking van die buffertabs en de twee andere toevoegingen.

              Dit is de madshack001.jpg
              ziet wat bleekjes maar als ik zo in het licht kijk zie ik toch namate de internodes vorderen het groener wordt dit dus ook bij de andere plantjes.
              De temp en de lucht vochtigheid blijven na genoeg stabiel.

              De temp is licht uit 19,5 a 20 gr en licht aan 27 a 28 graden.
              De lv is 40 a 60 %.

              Hier nog ff wat andere pics van de dames.

              Rechterkant is sugar punch004.jpg


              Linkerkant is hericules005.jpg

              Dit is de kush m/v006.jpg En der tussen staat nog de twee kleine heri,s m/v.

              Zo dat was het weer voor vandaag en alvast bedankt weer voor de reacties.

              Grt vapo

              Comment


                #22
                Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

                Wat voor verschil zie je met de toevoegingen precies?

                Comment


                  #23
                  Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

                  he vale nou ik moet zeggen dat het van licht naar donker gaat de bladchlorofiel of hoe dat heet.als ik normaal voeding geef is het vaak van het begin af aan groen.Maar hier wordt het opgebouwd ofzo met alle natuurlijke voedingen dacht eerst van die blijven bleekjes.Maar gaande de groei zie ik het dus groener worden.

                  En de wortel groei gaat ook anders lijkt wel of het sneller aangemaakt wordt door die micorrhiza en dat samen met die tabs.kortom ik ben possitief.hoop dat ik het verduidelijkt heb zo.ik heb een hele korte nacht gehad haha ben een beetje brak haha.


                  grt vapo

                  Comment


                    #24
                    Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

                    Ziet er goed uit, bio ben voorstander van lekker zachte zoete wiet.
                    Zelf bezige met de 2de ronde, welke soortje heb je dat heb even gemist.
                    Suc6 veder.

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

                        Duidelijk, ik volg je bio's verder

                        Comment


                          #27
                          Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

                          he fast heb sugar punch hericules madshack en kush en heris

                          ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:25 ----------

                          he medic leuk dat je meekijkt

                          ---------- Post added at 15:28 ---------- Previous post was at 15:26 ----------

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fast2005 View Post
                          Ziet er goed uit, bio ben voorstander van lekker zachte zoete wiet.
                          Zelf bezige met de 2de ronde, welke soortje heb je dat heb even gemist.
                          Suc6 veder.

                          ja ben ook benieuwd naar de smaak, opbrengst

                          heb er goede dingen over gelezen en als ik zo bekijk gaat het lekker zo laat ze gewoon hun gang gaan.

                          Comment


                            #28
                            Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

                            zo weer ff update,

                            vandaag 10 dagen 12/12.Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben zo als het nu gaat zit momenteel op 9 vingers verschillende planten hebben dit.
                            Het blad blijft mooi groen en groeien snel.001.jpg004.jpg005.jpg
                            zoals jullie kunnen zien gaan ze lekker.

                            Verder doet mijn auto topper het goed het blijft apart maar vind het leuk om te zien dat de natuur het zelf allemaal doet.
                            002.jpg003.jpg

                            Ik blijf ze nog steeds water geven en heel af en toe wortelstimu van aptus.
                            Verder blijft mijn temp steeds op 27 graden hangen met licht aan en licht uit op 19,5 graden hangen.
                            De lv is overdag zo rond 40% en snachts rond de 60 a 70 % hoop dat dit straks zakt als ze in de bloei schieten.
                            Kortom ik ben zeer tevreden hoe het nu verloopt met deze biologische ronde.Zo dit was het weer voor zover tot de volgende update.


                            grt vapo

                            Comment


                              #29
                              Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

                              ziet er groen uit leuk plantje trouwens die je daar vast houd!

                              succes met de hobby!

                              Comment


                                #30
                                Re: VAPOS TWEEDE RONDE 100% biologisch/organisch

                                Die zien er mooi uit Vapo, lekker bezig

                                Comment

                                Bezig...
                                X