Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ze hebben eergisteren hun eerste nacht gekregen, vanaf nu staan ze 12/12, regelmatig bovenlaag natsprayen..Niet te nat natuurlijk DSC01462 - kopie.JPGDSC01462.JPGDSC0137800.jpg
De "bladschade" is een gevolg van de condensatie in de propagator vermoed ik dan ..
.Sinds de eerste maal donker heb ik ze er dan ook uitgehaald ..
T'gaat er ook heel traag aan toe nu ...
Twee milfjes in volle groei..
Het eerste is stilaan aan het herstellen van zijn/haar bladschade ,
komt volledig goed ...
DSC01576.JPGDSC01581.jpgDSC01594.jpgDSC01593.jpg
Het ene milfje (van het roze potje) heb ik weg gedaan,en een nieuw voor in de plaats gezet ...
Het wou gwn niet mee met de andere twee ,ging er altijd problemen met blijven hebben,
was gewoon niet goed genoeg,
Dus bij deze,de nieuwe baby (twee dagen oud)
Och wat een schatteke. mooi uit de aard gekomen. tre bon. En haar twee oudere zussen. (gewoon positief denken) hebben hun eerste blad blink uitgerekt om zo veel mogelijk licht te pakken te krijgen. Die hebben er echt zin in. De komende twee zal node twee flink aanwassen en node drie al zichtbaar zijn. Dan zetten ze nog een tandje bij en gaat het echte grote groeien beginnen. Doe zo voort. Gaat prima.
Comment