Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Weedjewel's Winter Woestijn Weed
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Weedjewel's Winter Woestijn Weed
Van een dag 24 uur licht zouden niet alle planten herma moeten worden . Ik zelf heb wel eens licht verlengt in de bloei en op hele rare wisselende lichtschema's gedraaid. Dat geeft geen herma's bij mij. Dus zou het wel vreemd vinden als het herma worden van alle planten verklaart zou worden met een dag 24 uur licht.
Comment
-
Bij mij deden een paar dat in de laatste 2 weken, maar dat is nooit tot stuifmeel gekomen. Ik zou er ook graag wat plaatjes van zien WjW.
@monty, het vreemde is dat hij zegt dat ze allemaal herma zijn geworden. Ik denk dat Cees daarom denkt aan iets in de omstandigheden. Zijn g-tools kast heeft een vrij standaard klimaat normaalgezien.
Het is ook niet om de "schuld" bij WjW te leggen, het gaat er natuurlijk om een oorzaak te vinden.Last edited by mathijs; 2 April 2012, 14:57.
Comment
-
------vervolg,
Dag 24 , in de bloei ongeveer.
Bedankt voor de reacties en de bezorgdheid: Roy, Mathijs, (groetjes aan: Abdul Kamel) ,Monty, freaker, john007, QnQ, Vapoman en Gonzo (voor jou een complete plant-foto van de grootste ), maar vandaag is het weer normaal 2 april, en gaan we weer verder met de dames.
Van de Sweet Jane 1 heb ik nog ongeveer 3/4 fles over en ben daar nu mee gestopt.
De Sweet Jane 2 word nu gegeven. De Bacterial en CO2-tabs worden uiteraard ook constant meegeven . Maar ik geef ook de Guano mee sinds de bloei, ik vraag me af of ik nog wel genoeg heb voor deze contest-run, er is al bijna een liter op?
Verder zijn de plantjes 35 t/m 55 centimeter hoog, eentje op een verhoging gezet en een tweede geknakt.
De afstand van de 600 Watt Greenpower lamp met Adjust a Wing is ongeveer 40 centimeter, waarbij er een ventilator tussen de lamp en toppen zwenkt.
Ik heb ook nog een watergeefdinges-ding ontwikkeld, die heet Bob&Benno.
dag23 bloei.jpgdag23bloei.jpgdag23bloeiknak.jpgdag24bloeitavGonzo.jpgdag24bloei.jpgdag24 bloeii.jpgdag23bloeiwatergeefdinges-dingBob&Benno.jpg
Word vervolgd------
Comment
-
Bedankt voor de reacties en de bezorgdheid: Roy, Mathijs, (groetjes aan: Abdul Kamel) ,Monty, freaker, john007, QnQ, Vapoman en Gonzo (voor jou een complete plant-foto van de grootste ), maar vandaag is het weer normaal 2 april, en gaan we weer verder met de dames.
We hebben er nog wel de hele dag over nagedacht en enorm van gebaald.
Geslaagd is de grap dus wel.
Comment
Comment