Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit WJW. Dat gaan mooie toppen worden.
Ik zie bij foto 6 dat je een Tensiometer gebruikt. Ik adviseer het ook aan klanten om er dan 1 te nemen en die in een pot steken.
en de rest van de planten net zoveel te geven. Wat is jou ervaring?
Iedere keer weer als ik naar desert queen kijk den ik wat is dat toch een mooi blad. Deze hebben nu ook hele mooie toppen. Denk dat het een mooi eindresultaat gaat geven ook.
Kweken is geen rocketscience maar het zijn wel mooie raketjes.
Bedankt voor alle leuke reacties, Pa, Bert, Ikdus, THC Dude (met zijn mooie hok), Monty (geenideewiedatis) Roy en Mathijs.
@Roy: Ik heb 2 tensiometers, die geven allebei verschillende waarden aan, de groote van de planten is dan ook verschillend. (eentje is DE "Desert-Queen en de rest is wat kleiner).
@Mathijs: ik denk met iets langer voorgroei en wat toppen in plaats van meteen op 12/12 het eindresultaat toch nog wat beter had kunnen uitpakken!
Bedankt voor de reacties, Vapoman, Bodos, Ullys, Gueriallagrower en cplifj.
@ Bodos, volgens mij gewoon 9 weken.
@ Gueriallagrower, vervelend dat het zo moet gaan in Belgie, hopenlijk blijft Nederland nog coulant.
@ Cplifj, meer op dezelfde plek kwijt is natuurlijk heel mooi streven, maar zou dan met 40!! reguliere zaden moeten beginnen en heb daar weer geen plaats voor. (of feminised nemen).
Comment