Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Woin - Deze 3 dagen is eigenlijk lichtstress in combinatie met een oplopend water tekort. Hierdoor gaan ze nog meer THC produceren met een veel stoner effect als resultaat Ze denken dan hopelijk dat ze dood gaan...
---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:26 ----------
Deze kweek is ten einde. Het drogen is ook zo goed als klaar, nu kwestie van goed laten curen/drogen. Gister voor het eerst een jointje gedraaid, ze smaak is echt heel lekker! Typische amnesia smaak met nu al een behoorlijk sterk effect. Dat belooft wat!
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op 230 gram gedroogd. Rekening houdend met mijn cooltube (ong. 80 watt verlies), tweede kweek met deze lamp, ect... heb ik een redelijk resultaat voor een tweede keer : 0,7 gram per watt.
Ik heb weer behoorlijk wat geleerd. Bij de volgende kweek heb ik weer wat verbeteringen op papier staan welke ik wil gaan toepassen. Morgen gaat het licht weer aan voor de volgende kweek, mijn derde. Ook dit weer met de Amnesia Gold (stekken).
Comment